تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت ما حول محور ولایت فقیه دشمن را به حاشیه می برد/ مسئولین باید فرا جناحی فعالیت کنند

ساعت: 16:40 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1006436

مدیر حوزه های علمیه استان گفت: ما هر چه تاکیدمان برای وحدت است دلیلش اهمیت آن است، که دشمن را به حاشیه می کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل طوبی گلستان؛حجة الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی صبح امروز در دیدار صمیمی با کارکنان سازمان بسیج طلاب استان، کار در بسیج طلاب را یک حرکت حیثیتی دانست و اظهار کرد: کار در بسیج طلاب یک کار حیثیتی است، اسلام، انقلاب و نظام ما با بسیج طلاب اجین شده است.

حجة الاسلام ملکی ادامه داد: انشاء الله ما بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء باشیم که وجودشان را در این راه گذاشته اند، غفلت در این عرصه نابخشودنی است.

مدیر کل حوزه های علمیه استان گلستان بعد از تشکر از زحمات مسئول سازمان بسیج طلاب استان افزود: واقعاً یکی از چیزهایی که باید به این امر ضمیمه شود حضور موثر و فرا جناحی حجة الاسلام ریاحی است که واقعاً نیاز به تشکر فراوان دارد.

وی خاطر نشان کرد: این که فرد یا افرادی در پست های مدیریتی فرا جناحی کار کنند بسیار پسندیده و نیکو است، اصل حرکت، وحدت گونه است که انسان را به موفقیت می رساند.

ملکی وحدت را عاملی برای پیروزی در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: ما هر چی تأکیدمان بر مسئله وحدت باشد دشمن را به حاشیه می برد، وحدت نیرو های انقلابی و ولایی باعث ایجاد پیروزی بر دشمنان می شود، آنهم وحدت حول محور ولایت فقیه.

این مقام مسئول گفت: شما شاهد این بوده اید که حضور طلاب و روحانیون استان در مراسم درگذشت آیت الله رفسنجانی نشان از وحدت و یکدلی به وجود آمده در استان خبر میدهد، این وحدت ها و همدلی ها باعث پیروزی بر دشمنان می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت ما حول محور ولایت فقیه دشمن را به حاشیه می برد/ مسئولین باید فرا جناحی فعالیت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..