تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 2 درصدی سقط جنین در کشور

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از کاهش 2 درصدی سقط جنین در کشور خبر داد.

کاهش 2 درصدی سقط جنین در کشورمسعود قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در 8 ماه سال‌جاری یک هزار و 276 نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی جسمانی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که از این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی، یک هزار و 303 مورد اعلام شده بود 2 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهاي موجود در سازمان پزشكي قانوني كشور در سال‌های اخير با افزايش سقط جنین مواجه بوده ایم.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: در آبان ماه سال‌جاری 178 مورد جهت دریافت مجوز سقط درمانی به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.4 درصد کاهش یافته است.

قادی پاشا اضافه کرد: از آنجا كه مجوز سقط درماني به شكل قانوني و توسط پزشكي قانوني صادر مي شود، آمار دقيق و صحيحی در مورد آن وجود ندارد. این در حالی است که از سقط هاي غيرقانوني به دليل مخفيانه بودن آمار رسمي و قابل استنادي در دسترس نيست.

هزار و 276 نفر در هشت ماه سال‌جاری جهت دریافت مجوز سقط درمانی جسمانی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران یادآورشد: سازمان پزشكي قانوني كشور مرجع رسيدگي كننده با درخواست هاي سقط جنين درماني است كه موضوع آن كاملا متفاوت از سقط غيرقانوني است بنابراين پزشكي قانوني در خصوص سقط هاي غيرقانوني هيچ اظهار نظري نمی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 2 درصدی سقط جنین در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..