تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش

کد خبر: ۴۶۰۹۵۶

۳۰۰  بازدید

اما متأسفانه، یکی از دوقلوها به نام ویلیام با اختلالات متعدد جسمی به دنیا آمده بود و فقط بخش راست قلب او عمل می کرد. در بیست و سومین هفته بارداری به آقا و خانم برنتلینجر گفته شد که پسر آنها مرده به دنیا خواهد آمد. اما این طور نشد و فرزند آنها زنده ماند و قبل از اینکه...

وبسایت تابناک باتو: خانم و آقای لیندسی و متیو برنتلینجر (Lyndsay and Matthew Brentlinger) از تولدو ایالت اوهایو، سالیان سال در تلاش بودند تا صاحب فرزندی شوند و این آرزو در نهایت در هفدهم دسامبر 2016 به حقیقت پیوست و لیندسی دوقلو های زیبا و دوست داشتنی را به دنیا آورد.

اما متأسفانه، یکی از دوقلوها به نام ویلیام با اختلالات متعدد جسمی به دنیا آمده بود و فقط بخش راست قلب او عمل می کرد. در بیست و سومین هفته بارداری به آقا و خانم برنتلینجر گفته شد که پسر آنها مرده به دنیا خواهد آمد. اما این طور نشد و فرزند آنها زنده ماند و قبل از اینکه به طور غم انگیز و متأثر کننده ای از این دنیا برود، یازده روز را با خانواده خود زندگی کرد.

متیو می گوید: این یازده روز شادترین روزهای زندگی من بود.

این خانواده برای اینکه فرصت کوتاه در کنار فرزند بودن را از دست ندهند، از یکی از دوستان عکاس خود درخواست کردند تا به آنها بپیوندد و در این زمان کوتاه که نزدیک کریسمس هم بود، عکس های زیبایی از ویلیام و خواهر دوقلویش بگیرد.

بران (Brown) می گوید: این تصاویر خاطره انگیز هستند و من مطمئنم که مردم از این عکس ها تقدیر و تعریف خواهند کرد و به همین دلیل بسیار خوشحالم که توانستم این عکس های فراموش نشدنی را بگیرم.


همان طور که می دانید، دیگر ویلیام در کنار خانواده خود نیست، ولی او با همین عکس های زیبا برای والدین و خواهرش جاودانه خواهد شد.

لیندسی می گوید: اولین بار که این تصاویر و عکس ها را دیدم، گریه کردم و همچنان هم گریه می کنم. این دوقلوها بسیار زیبا هستند. در بعضی از عکس ها می بینید که ویلیام با همان چشم های درشت کاملاً بیدار است و همین قطعاً برایم تسلی بخش است.

عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش  عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های مادری از آخرین روزهای یکی از دوقلوهایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..