تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عراقچی» مناظره را نپذیرفت/ حضور در «متن؛ حاشیه» لغو شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام، بنا بود امشب به مناسبت سالگرد اجرای برجام در برنامه تلویزیونی «متن؛ حاشیه» حضور یابد که بنا به دلایلی این حضور لغو شد.

بنا بر این گزارش، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: پیش از این قرار بود عراقچی به تنهایی و به صورت یک‌طرفه مهمان برنامه «متن؛ حاشیه» شده و درباره برجام صحبت کند که از سوی سازمان صداوسیما اعلام شد حضور یک منتقد در این برنامه الزامی است و برنامه به صورت مناظره برگزار شود اما این شرط از سوی عراقچی پذیرفته نشده و حضور او در این برنامه منتفی شد.

برنامه «متن؛ حاشیه» روزهای شنبه بعد از خبر ساعت 22 از شبکه ٣ سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/81W7K3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عراقچی» مناظره را نپذیرفت/ حضور در «متن؛ حاشیه» لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..