تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین ضدنژادپرستی بانوی محجبه در لندن

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری «manchestereveningnews»، «نحیله اشرف»، بانوی ۴۶ ساله مسلمان، محقق آمریکایی و عضو گروه ضدنژادپرستی واشنگتن هفته گذشته که برای حضور در کنفرانسی به لندن سفر کرده بود، در ناحیه «همرسمیت» توسط مردی مورد حمله قرار گرفت.


یکی از همراهان اشرف مرد مهاجم را در حالیکه فریاد می‌زد «مسلمانان نباید اینجا باشند» از او دور کرد و با پلیس تماس گرفت.


اشرف درباره این حادثه گفت: اولین‌بار بود با چنین حادثه اسلام‌ستیزانه‌‌ای مواجه می‌شدم، آن‌هم در همرسمیت لندن که یک ناحیه چندفرهنگی است.


اشرف پس از حادثه با گروه ضدنژادپرستی واحد لندن تماس گرفت و جریان حمله را بازگو کرده و از آن‌ها خواست در این باره اقدام کنند.


گروه ضدنژادپرستی نیز با تشکیل کمپینی این حادثه را محکوم کرد و حدود ۵۰ نفر با عضویت در آن، حمایت خود را از این بانوی مسلمان اعلام کردند.


پلیس لندن در حال بررسی حادثه است و از تمام کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند، درخواست همکاری کرده است.

 

کمپین ضدنژادپرستی بانوی محجبه در لندن

ایکنا/222




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین ضدنژادپرستی بانوی محجبه در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..