تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: طرفداران بازی یکی از نسخه‌های لغو شده بازی Resident Evil 4 را بازسازی کرده‌اند

تماشا کنید: طرفداران بازی یکی از نسخه‌های لغو شده بازی Resident Evil 4 را بازسازی کرده‌اند

پیش از عرضه بازی Resident Evil 4، کمپانی کپ‌کام چند نسخه دیگر از این بازی ساخته بود که به دلایل مختلفی لغو شدند. به تازگی یکی از هواداران، نسخه لغو شده این بازی را بازسازی کرده و قرار است به عنوان بازی مستقلی از سوی طرفداران منتشر شود. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Resident Evil 4 از اولین رونمایی‌ در سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۴ که نسخه نهایی آن روانه بازار شد، دست‌خوش تغییرات فراوانی شده بود. کپ‌کام حداقل ۴ نسخه از بازی Resident Evil 4 را پیش از آن که به عرضه رسمی برسد، ساخته بود. سه نسخه از آن‌ها پس از اینکه بازی در مراسم TGS و E3 معرفی شد، توسط شینجی میکامی، کارگردان بازی، کنار گذاشته شدند. محصول نهایی یکی از کلاسیک‌های پر افتخار این فرنچایز به حساب می‌آید، اما حالا می‌توانیم بازی را پیش از اعمال تغییرات نهایی آن تجربه کنیم. یکی از نسخه‌های لغو شده این بازی توسط هواداران بازسازی شده است.

 

یکی از طرفداران پروپاقرص فرنچایز Resident Evil، تحت عنوان ShiguWorks، با بررسی دقیق یکی از این نسخه‌های لغو شده و استفاده از ویدیوی گیم‌پلی دموی این بازی که در رویداد E3 سال ۲۰۰۳ نمایش داده شده بود، این نسخه را بازسازی کرده است.

 

وی قصد دارد این دمو قابل بازی را به عنوان یک بازی مستقل از سوی طرفداران عرضه کند. این دمو CODE: Madman نام گرفته و پس از اتمام کار می‌توانید آن را امتحان کنید. این اولین باری نیست که طرفداران فرنچایز Resident Evil دست به چنین اقداماتی می‌زنند، چند سال قبل نیز شاهد عرضه بازی Resident Evil 1.5، یکی از نسخه‌های کنسل شده بازی Resident Evil 2 از سوی طرفداران این بازی بودیم.

 

دموی بازی رزیدنت ایول 4 که در رویداد E3 سال ۲۰۰۳ نمایش داده شد

 

ویدیوی منتشر شده از دموی قابل بازی توسط ShiguWorks

 

قسمت دوم دموی قابل بازی CODE: Madman


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: طرفداران بازی یکی از نسخه‌های لغو شده بازی Resident Evil 4 را بازسازی کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..