تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه ای است نه هزینه ای

نهمین جلسه ی شورای برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور تمامی اعضاء برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شجاعی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت  گفت:  برای ایجاد خلاقیت و مهارت آموزی در دانش آموزان، نیازمند معلم خلاق هستیم و برای ایجاد خلاقیت در معلمان نیز باید آزادی عمل بیشتری به آنها دهیم تا معلم بتواند در فرایند آموزشی ابتکار داشته باشد.
شجاعی گفت: در آموزش و پرورش ابتدا باید به تغییر در تفکر و نگرش  پرداخته شود و سپس به دنبال آن سخت افزار و نرم افزار لازم نیز برای این تغییرات  به دست خواهد آمد.
وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش مشکلات خاص خود را دارد که رفع این مشکلات، نیازمند راه حل های خاص و مناسب است . آموزش و پرورش نیازمند تغییر است که با دلگرمی، کوشش و فعالیت فرهنگیان امکان دستیابی به آن فراهم می شود.
این مقام مسئول با تأکید بر لزوم حفظ شأن و مقام معلم اظهار کرد: حفظ شأن و منزلت معلم تنها به تأمین حقوق و توجه به معیشت این قشر تلاشگر برنمی گردد و بخش مهمی از آن با فعالیت بیشتر خود فرهنگیان حاصل می شود.
شجاعی در پایان تاکید کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه ای است نه هزینه ای؛ و برای جامعه نیروی انسانی تربیت می کند و تحقق عملی این شعار نیز منوط به ایجاد این نگاه است که آموزش و پرورش مبداء و عامل اصلی توسعه است و در این صورت، همه به دنبال رفع مشکل آموزش و پرورش خواهند بود.
در ادامه این جلسه نیز به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و موارد مطرح شده پرداخته شد و تصمیمات لازم نیز اتخاذ گردید.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه ای است نه هزینه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..