تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست هم اندیشی پرسنل نیروی انتظامی و سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1006400

صبح امروز نشست کار گروه پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان البرز در محا سپاه ناحیه البرز برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز صبح امروز نشست کار گروه پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان البرز در محا سپاه ناحیه البرز برگزار گردید.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه البرز شهرستان البرز در این نشست بیان داشت:سپاه و نیروی انتظامی اهداف مشترکی دارند که باید در این ماموریت خطیر و مهم در جهت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی پاسدار این ارزش ها باشند .
حیدری در ادامه بیان کردند :برای اینکه در این ماموریت مهم نقش آفرینی کنیم باید خود را از لحاظ تذهیب نفس بالا برده باشیم تا در زمان حساس بتوانیم نقش آفرینی کنیم.
وی اذعان کردند: ما بابد در تهذیب نفس و خودسازی از سایر مردم جامعه جلو تر باشیم چون چشم همه مردم به دنبال حافظان این کشور است .
ایشان در ادامه بیان کردند: ما ظرفیت بالا  در بسیج داریم و می توانیم با همکاری پرسنل نیروی انتظامی در کشور کمک کنیم و همکاری بسیج و نیروی انتظامی به دین معنا دخالت نیست بلکه ماموریت و همه اهداف یکی است که ان هم حفظ ارمانهای انقلاب اسلامی است و اگر این امنیت خوب را داریم همه مدیون رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی و ژرسنل نیروی انتظامی است و این را بدانیم همه این ها را مدیون خون شهدا پاسداران انتظامی و سپاه بسیج هستیم .
فرمانده سپاه البرز بیان کردند: در بحث آسیب های اجتماعی باید همت دو رده باشد و می توانیم با هم فکری و هم اندیشی در ارائه راهکارها و برنامه ریزی در سطح شهر تاثیر گذار باشیم .
وی افزودند: در جنگ سخت دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند دشمن در این خصوص در یاس ناامیدی است ولی دشمن دنبال دو قطبی کردن است ایجاد اختلاف وجدایی از اهداف شوم و پلید است وآن موقع است که ما باید با همدلی و همکاری نگذاریم دشمن به این اهداف شوم خود دست پیدا می کنند.
حیدری گفت : دشمنان بدانند که نیروی های نظامی آگاه هستند و حفظ انقلاب و نظام و آبروی این کشور به نوعی گره خورده به خون خود و برای این دستاوردها از هیچ گونه تهدیدی حراس ندارند .
علیرضا حیدری در ادامه افزودند: دشمنان داخلی و خارجی این را بدانند که ما در کشور چپ و راست نداریم همه انقلابی هستیم ما باید تشخیص داشته باشیم و بصیرت لازم را بدست بیاوریم اگر امروز بصیرت لازم نباشد نمی توانیم نقش خود را ایفا کنیم و مثال آن فتنه ۸۸ این تقوای اللهی و بصیرت بود که توانست نقش افرینی کند .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت : ما به عنوان سرباز کوچک باید آن چیزی که ولایت فقیه می خواهند را انجام دهیم همه وظیفه داریم برای ماندگاری انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنیم . و لذا هر کجا ما نقش افرینی کنیم وجدان ما در در گاه خداوند آسوده خاطر خواهد بود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست هم اندیشی پرسنل نیروی انتظامی و سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..