تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاک علیرضا جهانبخش با ۲ گل و یک پاس گل

علیرضا جهانبخش سال ۲۰۱۷ میلادی را بسیار خیره کننده آغاز کرد و در پیروزی درخشان آلکمار تأثیرگذارترین بازیکن تیمش بود.

کولاک علیرضا جهانبخش

 علیرضا جهانبخش در اولین بازی پس از تعطیلات زمستانی لیگ هلند خوش درخشید  و ستاره زمین لقب گرفت.
در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ هلند، آلکمار درحالی به مصاف ایگلز رفت که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در اختیار داشت. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت ولی در دقیقه ۶۹ جهانبخش پس از دریافت توپ در سمت راست زمین با پاس در عمق ووت وگورست را در موقعیت تک به تک قرار داد تا بهترین گلزن آلکمار به راحتی دروازه ایگلز را باز کند.
در دقیقه ۸۵ نوبت مهاجم ایرانی آلکمار بود که گلزنی کند؛ جهانبخش که با پاس ویتنس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با شوت روی پای ناگهانی و استثنایی از پشت محوطه جریمه به زیر طاق دروازه ایگلز موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در آستانه نخستین برد در سال ۲۰۱۷ قرار بگیرند.
در دقیقه ۸۹ آنتونیا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های ایگلز را جبران کرد ولی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده آلکمار هم صاحب پنالتی شد که جهانبخش پشت توپ ایستاد و با ضربه محکم به سمت راست دروازه دومین گلش را زد تا این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک پیروز شوند.
آلکمار با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و موقتاً در رده چهارم جدول قرار گرفت. علیرضا جهانبخش نیز با ۲ گلی که دیشب به ثمر رساند ۶ گله شد و در جایگاه چهاردهمین گلزن برتر لیگ هلند قرار گرفت. البته او با ۴ پاس گلی که در کارنامه دارد با مجموع ۱۰ گل و پاس گل در رده بندی تأثیرگذارترین بازیکنان شرایط به مراتب بهتری دارد.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

زندگی آرام و متفاوت علیرضا جهانبخش لژیونر 23 ساله ایرانی که در قلب اروپا زندگی و بازی می کند

تبریک تولد علیرضا جهانبخش به سبک مرتضی پور علی گنجی +عکس

باشکوه ترین جشن تولد برای علیرضا جهانبخش

تصویر بسیار زیبا ، روی دیوار آلکمار هلند از علیرضا جهان بخش تشکر شد +عکس

شاهکار بی سابقه علیرضا جهانبخش در فوتبال هلند+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاک علیرضا جهانبخش با ۲ گل و یک پاس گل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..