تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشی از این روزهای محک

محک با حمایت اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران برگزار خواهد کرد:همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، تجارب عملی در جامعه مدنی

چهارمین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در بیست و پنجمین سال فعالیت محک 

به گزارش روابط عمومی محک، چهارمین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با محوریت «تجارب عملی در جامعه مدنی» 25 بهمن 1395 و به مناسبت روز جهانی سرطان کودک با حمایت مالی و تخصصی اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران و حمایت علمی دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شریف و مؤسسه آموزش عالی ایرانیان (IBS) در این مؤسسه برگزار می‌شود.

«مهندس احمد پورفلاح» دبیر همایش، مشاور عالی اتاق بازرگانی ایران و عضو هیأت امنای محک با بیان آنکه نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی تراز اول ملی و بین‌المللی، اساتید برجسته دانشگاه‌های معتبر جهانی و سرآمدان عرصه اقتصاد و صنعت به بیان تجارب خود در زمینه توجه به مسئولیت اجتماعی به شیوه کاربردی می‌پردازند گفت: «عملياتي شدن مسئوليت اجتماعي، راهبردها و سياست‌ها، چالش‌ها، رموز موفقيت، فرهنگ‌سازي و معرفي تجارب علمی و پروژه‌های پیشنهادی، محورهای چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست.» 

مؤسسه خیریه محك از سال 1388 به عنوان پیشگام در ترويج مفهوم مسئوليت اجتماعي در بين سازمان‌هاي مردم‌نهاد شناخته می‌شود و همواره در تلاش است تا به منظور فرهنگ‌سازي در این خصوص اقدامات مختلفي انجام دهد. نمايشگاه بين‌المللي طراحي پوستر با موضوع سرطان كودك و مسئوليت اجتماعي در سال 1388 و سه دوره همايش بین‌المللی مسئوليت اجتماعي شرکت‌ها در سال‌هاي 1389،1391 و 1393 و همزمان با روز سرطان کودک به منظور نیل به این هدف برگزار شده است. 

محک باور دارد همراهی مؤسسات مردم‌نهاد، بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی، رشد مفهوم مسئولیت اجتماعی را در جامعه به همراه دارد و در تلاش است تا با برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های تخصصی زمینه بهره‌مندی از تجارب صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان را فراهم نماید.

منبع: محک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشی از این روزهای محک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..