تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد کشور بايد به درآمدهای مالياتی متکی باشد

مديرکل امور مالياتی کردستان گفت: اتکا به بودجه نفتی، اقتصاد کشور را به اقتصاد دولتی تبديل کرده است.

اتکا اقتصاد کشور بايد به درآمدهای مالياتی باشدبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عليرضا الوندی، مديرکل امور مالياتی کردستان گفت: امروزه مصرف‌گرايی و مصرف کالاهای خارجی بزرگ‌ترين لطمه را بر پيکره اقتصاد خانواده و اقتصاد ملی وارد می سازد. 

الوندی با بيان اينکه ماليات بر ارزش‌افزوده، ماليات بر مصرف است، اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی مؤثر بوده و يقيناً پياده‌سازی طرح جامع مالياتی در تحقق درآمدهای مالياتی بسيار مؤثر است چراکه سطح دسترسی به اطلاعات کافی جهت تشخيص ماليات افزايش می يابد و درآمدهای مالياتی را نيز افزايش می دهد. 

وی هدف اصلی اين طرح را برقراری بيش از پيش عدالت مالياتی عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح جامع مالياتی، افراد با درآمد همسان، ماليات يکسانی را پرداخت می کنند و از فرار مالياتی جلوگيری به عمل مي‌آيد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد کشور بايد به درآمدهای مالياتی متکی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..