تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام سرد، ساکت و خشن در توکیو

نیکلاس ویندینگ رفن کارگردان تصویرساز و خلاقی است که با دو فیلم آخرش مخاطبان خود را به دو دسته متنفر و ستایگشر تقسیم کرده است. «فقط خدا می‌بخشد» و «اهریمن نئون» در نمایش کن عده‌ای را به استهزا و حتی استفراغ وا داشتند و عده‌ای دیگری را به تشویق ایستاده.

 نیکلاس ویندینگ رفن کارگردان تصویرساز و خلاقی است که با دو فیلم آخرش مخاطبان خود را به دو دسته متنفر و ستایگشر تقسیم کرده است. «فقط خدا می‌بخشد» و «اهریمن نئون» در نمایش کن عده‌ای را به استهزا و حتی استفراغ وا داشتند و عده‌ای دیگری را به تشویق ایستاده. این فیلمساز جنجلی دانمارکی فیلم جدید خود را جلوی دوربین می‌برد.

انتقام سرد، ساکت و خشن در توکیو

«سکوت انتقامی» یا Avenging Silence تریلری جاسوسی است که در توکیو اتفاق می‌افتد. داستان درباره جاسوس بازنشسته‌ای است که برای به قتل رساندن سرکرده خطرناک‌ترین باند یاکوزا استخدام می‌شود. اما قضیه طبق برنامه پیش نمی‌رود و جاسوس داستان وسط پازل مرگباری از سران مافیا گیر می‌افتد.

مانند فیلم‌های قبلی ویندینگ رفن شخصیت اصلی داستان باز هم خونسرد، کم‌حرف و خشن است و نکته‌ی مهم‌تر همکاری او با نیل پرویس و رابرت وید، فیلمنامه‌نویسان مجموعه فیلم‌های جیمز باند در سال‌های اخیر، برای نوشتن فیلمنامه است.

پیش از این، از ویندینگ رفن به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی کارگردانی فیلم‌های بعدی جیمز باند نیز نام برده شده بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام سرد، ساکت و خشن در توکیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..