تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت رسمی هیات دولت از مردم برای شرکت در مراسم هفتم آیت‌ الله هاشمی

هیات دولت حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را باشکوه توصیف کرد و با تقدیر از این حضور از مردم برای شرکت در مراسم هفتم آن محروم نیز دعوت کرد.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از عموم ملت شریف و قدرشناس ایران که با حضور آگاهانه و با شکوه خود در مراسم تشییع و ترحیم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند؛ اعلام می کند که در مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آن یار وفادار امام و رهبری که از سوی خانواده محترم هاشمی و از ساعت 15 تا 17 روز یکشنبه 26 دیماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار می گردد، شرکت می کند و عموم علاقمندان را نیز به شرکت گسترده در این مراسم دعوت می نماید.»

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت رسمی هیات دولت از مردم برای شرکت در مراسم هفتم آیت‌ الله هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..