تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 نوبت اجرا در دومین روز جشنواره موسیقی فجر

second day Music Festival 10 نوبت اجرا در دومین روز جشنواره موسیقی فجربه گزارش آسمونی:

در دومین روز از جشنواره بین المللی موسیقی فجر، 10 نوبت اجرا در 5 سالن برگزار می‌شود.

فریدون آسرایی و فرزاد فرزین در بخش پاپ در دومین روز جشنواره، به اجرای کنسرت می‌پردازند و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی و گروه رستاک نیز با اجراهای جدید خود به استقبال مخاطبان می‌آیند.

امروز بخش‌های موسیقی کلاسیک و ارکسترال، موسیقی نواحی، موسیقی تلفیقی و موسیقی پاپ روی صحنه می‌روند.

در تالار وحدت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت 18 و 30 دقیقه و گروه موسیقی نواحی “رستاک” نیز ساعت 21  و 30 دقیقه روی صحنه می رود.

تالار رودکی نیز شاهد اجرای کر ارکستر سمفونیک تهران در ساعت 18 و 30 دقیقه و ارکستر خانه هنرمندان در ساعت 21  و 30 دقیقه خواهد بود.

در  برج آزادی گروه “حاوا” و گروه “دیلمون” ساعت 18 و 30 دقیقه روی صحنه می روند و میلاد درخشانی ساعت 21 و 30 دقیقه به اجرای برنامه می پردازد.

در فرهنگسرای نیاوران گروه موسیقی “تازار” ساعت 18 و 30 دقیقه و گروه “ترانه”در ساعت 21 و 30 دقیقه با مخاطبان هنر دوست خود دیدار می کند.

سالن میلاد نمایشگاه نیز میزبان علاقه مندان عاشقانه های فریدون آسرایی و فرزاد فرزین در  ساعت های 19 و 22 خواهد بود.

اختتامیه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر 1 بهمن برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 نوبت اجرا در دومین روز جشنواره موسیقی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..