تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه نقاش گیلانی برای کارگردان مستند «روزگار اکبر» + عکس

ساعت: 13:41 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1006133

یک تابلو نقاشی اثر هنرمند گیلانی درباره «اکبر محمدزاده»، سوژه نابینای مستند «روزگار اکبر» به قدرت باقری، کارگردان این مستند اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، یک تابلو نقاشی اثر هنرمند گیلانی درباره «اکبر محمدزاده»، سوژه نابینای مستند «روزگار اکبر» به قدرت باقری، کارگردان این مستند اهدا شد. این تابلوی نقاشی که اثری از الهه عباسی نقاش ماسالی بود در حاشیه اختتامیه جشنواره عمار که چندی قبل در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد، توسط پدر شهید حریزی به کارگردان فیلم اهدا شد.

«روزگار اکبر» که به سفارش صدا و سیمای ایلام تولید شده برش هایی از زندگی شخصی به نام اکبر محمدزاده است که علی رغم اینکه او یک فرد نابینا است ولی کارهای خارق العاده‌ای انجام می دهد و توانایی های بالقوه ای دارد و این توانایی ها تنها مختص او است و می توان حاج اکبر را با این شاخصه ها شناخت.

«روزگار اکبر» نشان می دهد که حاج اکبر زندگی خود را صرف خدمت رسانی به مردم کرده و با اینکه نابینا است، یک کلیه خود را هم از دست داده است و سرطان خوش خیم هم دارد اما با این وجود برای امرار معاش خانواده خود کار سخت کشاورزی و برنج کاری را انجام می دهد و در کنار آن به مردم خدمت رسانی می کند. در واقع او شعارهای سال و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می کند و برخلاف بسیاری که فقط شعار می دهند به این موضوعات عمل می کند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه نقاش گیلانی برای کارگردان مستند «روزگار اکبر» + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..