تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبال برتر فارس / عقاب شیراز صدرنشین شد

به گزارش ایرنا این بازی ها که جمعه در شهرهای مختلف دنبال شد تیم های لیدوما نورآباد ممسنی، عقاب شیراز، هلال احمر گراش، المهدی کوار و فاروق مرودشت برابر حریفان خود پیروز شدند.
در سایر دیدارها عقاب شیراز با نتیجه 2 بر صفر مقابل پرسپولیس جهرم پیروز شد و در صدر جدول قرار گرفت ،لیدوما نورآباد برابر همشهریش امیرکبیر به پیروزی رسید و استقلال لارستان هم سه بر صفر مقابل فاروق مرودشت شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.
همچنین هلال احمر گراش سه بر صفر از سد وفایی شیراز گذشت ، باقری گویم و پادنا میمند هم یک بر یک مساوی شدند و المهدی کوار با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس شیراز را شکست داد.
با پایان یافتن هفته پانزدهم تیم عقاب شیراز با 31 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، استقلال لطیفی لارستان و شهید باقری گویم هم به ترتیب با 30 و 29 دوم و سوم هستند.
در رقابت های فوتبال برتر مردان فارس 12 تیم شرکت دارد به صورت دو ر ه ای با هم به رقابت می پردازند .
خبرنگار:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 /1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبال برتر فارس / عقاب شیراز صدرنشین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..