تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیولی: اینتر باشگاه جاه‌طلبی است

کد خبر: ۴۶۰۹۰۷

۱۲۷  بازدید

سرمربی اینتر به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخت و عنوان کرد این بازیکن جوان سرمایه آینده اینتر خواهد بود.

ایسنا: به نقل از گاتزتادلواسپورت، اینتر باید این هفته در رقابت‌های لیگ ایتالیا در خانه برابر کیه وو به میدان برود. از زمانی که استفانو پیولی هدایت اینتر را بر عهده گرفته است، این تیم پیشرفت محسوسی داشته است. از طرفی پیوستن گالیاردینی جوان به این تیم نیز باعث شده است تا هواداران اینتر خوشحال‌تر از قبل باشند.

استفانو پیولی درباره شرایط تیم خود در این فصل و بازی برابر کیه وو گفت: خوشبختانه روحیه تیم ما بعد از چند نتیجه خوبی که کسب کرده‌ایم خیلی بالا رفته است و الان شرایط خیلی خوبی در تیم داریم. امیدواریم برابر کیه وو نیز به برتری برسیم و بتوانیم روند بردهای خودمان را استمرار ببخشیم.

او درباره حضور گالیاردینی جوان در اینتر گفت: حضور گالیاردینی برای تیم خبر خیلی خوبی است. او انرژی را به تیم آورده است و آینده‌ی روشنی دارد. بهترین ویژگی او جاگیری خوبش است که برای یک هافبک ضروری است. ما باشگاه جاه‌طلبی هستیم و تیم بزرگی داریم اما در حال کم کردن تعداد بازیکنان هستیم. "گری مدل" در لیست بازیکنان دعوت شده قرار خواهد داشت و یک گزینه‌ی اضافی برای ما در خط هافبک و دفاع است. بازی به بازی بر اساس نیازمان تصمیم خواهیم گرفت که وی در کجای زمین بازی کند.

او درباره مائورو ایکاردی گفت: ایکاردی یک حرفه‌یی به تمام معناست. او الگوی تمام بازیکنان تیم محسوب می‌شود. خیلی خوشحالم که او را در تیم خود داریم. حضور او در اینتر، تاثیر مثبتی برای کل مجموعه دارد. باشگاه علاقمند به تمدید قراردادش است. البته در ژانویه می‌خواهیم خریدهای جدید داشته باشیم و در صورت نیاز بتوانیم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. با این حال اگر در بازار نقل و انتقالات موفق نباشیم نیز مشکلی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیولی: اینتر باشگاه جاه‌طلبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..