تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان بالاخره تیم سابقش را برد

سرمربی استقلال برای پیروزی برابر تیم سابقش 162 روز صبر کرد.

پیروزی منصوریان برابر تیم سابق

علیرضا منصوریان بعد از تساوی برابر نفت تهران در هفته لیگ برتر، در شب یلدا امید زیادی داشت که با پیروزی برابر این تیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند که در عرض چند دقیقه در وقت اضافه پیروزی 2 بر یک را با شکست 3 بر 2 عوض کرد تا قرار سرمربی استقلال برای پیروزی برابر تیم سابقش به بازی روز گذشته برسد.در این بازی استقلال چشم نواز بازی نکرد و نتوانست موقعیت زیادی را روی دروازه حریف خلق کند اما تک گل زیبای امید ابراهیمی باعث شد منصوریان بالاخره طعم پیروزی برابر تیم سابقش را بچشد، تیمی که او در آن بهترین دوران مربیگری اش را تجربه کرد.

عکس ها: رضا سعیدی پور

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان بالاخره تیم سابقش را برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..