تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیما کرمی مجری صداوسیما در کنار همسر و دخترش!

تاریخ انتشار : شنبه 14 / 01 / 2017 مشاهده : 76 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

نیما کرمی مجری صداوسیما نیما کرمی مجری صداوسیما | نیما کرمی و زینب زارع هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند. آنها ۸ سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند. نیما کرمی می گوید: «چون من و همسرم از قبل همدیگر را می شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با […]

نیما کرمی مجری صداوسیما

نیما کرمی مجری صداوسیما | نیما کرمی و زینب زارع هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند. آنها ۸ سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند. نیما کرمی می گوید:
«چون من و همسرم از قبل همدیگر را می شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودیم در نتیجه در روز خواستگاری استرس چندانی نداشتیم و این مراسم به ما چندان سخت نگذشت و بیشتر جنبه معارفه خانواده ها با یکدیگر را داشت چون مادر بسیاری از زمینه ها با یکدیگر هم فکر بودیم، در نتیجه مراسم خواستگاری با خیر و خوشی گذشت و اصلا در آن از سختگیری های رایج خبر نبود.»

در ادامه عکسهایی از اینستاگرام نیما کرمی را خواهید دید.

رو اسكله هخامنش بندر عباس بوديم و نيل با علي آقا اوجي عزيز خيلي دوست شد
و همش يه دفعه اتفاق افتاد و همه ما تعجب از اين رابطه عميق ،
شايد چون علي صاف و صادق و هرچي هست همونجور نشون ميده .

نیما کرمی مجری صداوسیما

علی اوجی و دختر نیما کرمی

من و همسر جان كنار آبهاي نيلگون خليج فارس ،بندرعباس .

نیما کرمی مجری صداوسیما

دره ستاره ها ،قشم با همسر و دختر جان ،جاي شما خالي .

نیما کرمی مجری صداوسیما

نیک صالحی

نیما کرمی مجری صداوسیما در کنار همسر و دخترش!

برچسب ها:

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیما کرمی مجری صداوسیما در کنار همسر و دخترش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..