تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی ترامپ برای همکاری با روسیه و چین

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفته حاضر است که در صورت آمادگی روسیه و چین با آنها همکاری کند.

این در حالیست که کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا خبر از آغاز تحقیقاتی داده که شامل رسیدگی به اتهام تماس های پنهانی روسیه و ستاد انتخاباتی ترامپ نیز می شود.

به نوشته وب سایت بی بی سی، آقای ترامپ در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفته است که تحریم‌های اخیر دولت باراک اوباما علیه روسیه که به اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وضع شد، "حداقل برای یک مدتی" پابرجا باقی خواهد ماند ولی احتمال دارد که در آینده لغو شود.

او همچنین گفته است که سیاست "چین واحد" آمریکا که در چهار دهه گذشته تایوان را بخشی از قلمروی چین محسوب کرده است، قابل مذاکره است. پکن به شدت به یک چنین اظهاراتی حساس است.

دونالد ترامپ گفته است که اگر روسیه به آمریکا برای مبارزه با گروه‌های اسلامگرای افراطی و در حوزه‌های دیگر کمک کند احتمال لغو تحریم‌ها علیه مسکو وجود دارد.

او گفت: "اگر ما با هم دیگر کنار بیائیم و روسیه واقعا به ما کمک کند، چرا دیگر به تحریم نیاز باشد وقتی که طرف مقابل واقعا کارهای عالی انجام می دهد؟"

آقای ترامپ ابراز امیدواری کرد که بین او و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، نشستی برگزار شود.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی ترامپ برای همکاری با روسیه و چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..