تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم مذاکراتم مثبتی با استقلال داشته باشم و بازیکن این تیم شوم

امیدوارم مذاکراتم مثبتی با استقلال داشته باشم و بازیکن این تیم شوم

هافبک ازبکستانی مدنظر تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که از این تیم شناخت لازم را داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرور جباروف درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال گقت: می‌دانستم استقلال تیم بزرگی است و از این تیم شناخت داشتم. استقلال سال‌ها در آسیا حضور داشته و زمانی که از طریق مدیربرنامه‌ ایرانی‌ام با من صحبت کردند، چند روزی روی پیشنهاد استقلال فکر کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که به ایران بیایم.

او در واکنش به انتقاداتی که نسبت به سن بالای او می‌شود، گفت: من کاپیتان تیم ملی ازبکستان هستم و هنوز در سطح اول بازی می‌کنم. به سن اصلاً فکر نمی‌کنم و آمده‌ام که تجربه‌ام را در اختیار استقلال بگذارم.

هافبک ازبکستانی مدنظر استقلال در پایان گفت: حضور در ایران تجربه خوبی برای من است و امیدوارم مذاکراتم با استقلال به سرانجام مثبتی برسد.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم مذاکراتم مثبتی با استقلال داشته باشم و بازیکن این تیم شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..