تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ایثار قم در خانه برابر شهرداری اراک به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، دور سوم از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که نماینده استان قم، تیم بسکتبال ایثار به یک پیروزی قابل پیش بینی رسید.

تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و شهرداری اراک جمعه شب در سالن شهدای بهزیستی قم برابر هم به میدان رفتند که در این بازی تیم ایثار قم موفق شد حریف خود را شکست دهد و در صدر جدول مرحله گروهی این مسابقات قرار بگیرد.

ایثار برای پیروزی در این بازی کار سختی در پیش نداشت و آن‌ها ابتدا در پایان کوارترهای اول و دوم ۴۸ بر ۲۶ از حریف پیش افتادند و این نتیجه برای ایثار، نوید یک پیروزی آسان در ادامه کار را می‌داد.

پس از پایان کوارترهای سوم و چهارم نتیجه برتری ۸۶ بر ۶۱ روی اسکوربورد سالن بهزیستی به سود ایثار قم نقش بست و ایثار توانست به یک پیروزی دیگر در این مسابقات دست یابد و به امید روزهای بهتر برای ادامه کار باشد.

ایثار با کسب ۳ پیروزی پی در پی در صدر ایستاده است و برای چهارمین و آخرین بازی دور گروهی خود راهی خوزستان می‌شود تا با حفاری اهواز مسابقه دهد. ایثار در بازی رفت در اراک هم شهرداری اراک را مغلوب کرده بود و در یک بازی خانگی نیز از سد حفاری عبور کرده بود.

این در حالی است که علی خوشرفتار مدیر باشگاه ایثار قم اخیراً از برخی بدپیمانی‌ها در حمایت از تیم ایثار قم گلایه کرده است. ایثار قهرمان ۲ دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است و این تیم می‌خواهد امسال با هدایت مربی جدیدش برای سومین بار به افتخار دست یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ایثار قم در خانه برابر شهرداری اراک به پیروزی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..