تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی نمایندگی بسیج هنرمندان در بخش کوهسرخ

رییس کانون بسیج هنرمندان شهرستان کاشمر از راه اندازی نمایندگی بسیج هنرمندان در بخش کوهسرخ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قربانزاده در حاشیه برگزاری جلسه حلقه صالحین با حضور اعضا کانون بسیج هنرمندان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تقاضاهای مکرر هنرمندان بخش کوهسرخ و حضور نیروهای فعال در عرصه های مختلف هنری در این بخش نمایندگی کانون بسیج هنرمندان در بخش کوهسرخ راهاندازی خواهد شد.

وی بابیان عملکرد سه ماهه کانون بسیج هنرمندان شهرستان گفت: با پیگیری های انجام شده زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع جهت احداث ساختمان چند منظوره کانون بسیج هنرمندان شهرستان واگذار شده است که امیدواریم با احداث این مجموعه بتوانیم خدمات مطلوب تر به هنرمندان وعلاقه مندان رشته های مختلف هنری ارائه نماییم.

وی همچنین همدلی و همراهی همه هنرمندان در بخشهای مختلف هنری شهرستان را برای پیشبرد اهداف کانون بسیج هنرمندان خواستار شد.

گفتنی است در حال حاضر 170نفر عضو کانون بسیج هنرمندان شهرستان کاشمر می باشند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی نمایندگی بسیج هنرمندان در بخش کوهسرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..