تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین پیروزی پیاپی ایثار قم

سومین پیروزی پیاپی ایثار قم با شکست شهرداری اراک در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر رقم خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور و در راه بازگشت به صدر جدول رده‌بندی از سد شهرداری اراک عبور کرد.
 
مسابقات هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عصر امروز برگزار شد و ایثار قم بعد از استراحت در هفته چهارم بازی‌ها در خانه میزبان شهرداری اراک بود.
 
بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم در گروه نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر که یک گروه سه تیمی با حضور ایثار قم، شهرداری اراک و حفاری خوزستان است، در جدال امروز با شهرداری اراک با اختلاف 25 امتیاز به برتری رسید و با کسب 6 امتیاز و البته یک بازی کمتر از شهرداری اراک به صدر جدول رده‌بندی رفت.
 
با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر ایران، 6 تیم از هفت تیم حاضر در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی لیگ برتر امروز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه در سه شهر به میدان رفتند و در قم، تیم ایثار پذیرای تیم شهرداری اراک بود و این تیم را 86 بر 61 مغلوب کرد.
 
بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم که هر دو حریف خود را در نیم‌فصل نخست بازی‌های این گروه مقدماتی برده‌اند، در نخستین بازی‌ از دور برگشت در سالن شهدای بهزیستی قم از تیم صدرنشین گروه نخست یعنی شهرداری اراک پذیرایی کرده و با تکرار پیروزی بازی نیم‌فصل نخست بار دیگر بالاتر از این تیم به صدر رفتند.
 
با این نتیجه در حال حاضر تیم ایثار قم با سه پیروزی، بدون باخت و 6 امتیاز صدرنشین گروه نخست لیگ برتر است، شهرداری اراک با دو پیروزی،‌ 2 باخت و 6 امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد و حفاری خوزستان با سه باخت و سه امتیاز در مکان سوم جدول این گروه ایستاده است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین پیروزی پیاپی ایثار قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..