تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست / نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1006016

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم، بیان داشت: بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوچ لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به کلیات تغییرات بودجه در گیلان اظهار داشت: بودجه گیلان را برابر با سال گذشته در نظر گرفته ایم و در مقایسه با بودجه کل سال کشور افزایش پیدا کرده است.

وی تلاش نمایندگان گیلان برای جذب اعتبارات را مهم ارزیابی کرد و افزود: ما باید تلاش هایی را برای افزایش بودجه گیلان صورت دهیم تا بودجه ۶۲ هزار میلیارد تومانی را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این اتفاق در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس نیافتاده اما با تدابیری که دنبال آن هستیم و با هماهنگی سازمان مدیریت و با توجه به اینکه سه نماینده گیلانی نیز در کمیسیون تلفیق حضور داریم امیدواریم شرایط بهتری را برای گیلان فراهم کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه باید وضعیت فعلی گیلان بهتر شود، اظهار کرد: نگاه بودجه ای نسبت به سایر دستگاه ها حائز اهمیت نیست اما در خصوص افزایش بودجه در طرح های عمرانی بسیار حساس هستیم.

بائوچ لاهوتی با اشاره به اینکه بودجه بندی گیلان در مقایسه با بودجه کل کشور رضایت بخش نیست، گفت: وضعیت گیلان در بودجه بندی راه آهن، راه های روستایی،  آب و فاضلاب روستایی بد نیست اما در مجموع افزایش متناسب با کل کشور در بودجه عمرانی گیلان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ما دو بودجه آشکار و پنهان داریم، افزود:  ما باید در خصوص جذب بودجه پنهان توجه بیشتری برای گرفتن اعتبارات داشته باشیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه اعداد و ارقام در بودجه بندی بسیار زیاد هستند، اذعان داشت: استان های دیگر به صورت متمرکز بحث بودجه بندی را دنبال می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست / نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..