تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین همايش ملی زن و روابط عمومی برگزار می‌شود

دومین همايش ملی زن و روابط عمومی، اردیبهشت ماه 1396 برگزار می‌شود.

دومین همايش ملی زن و روابط عمومی برگزار می شودبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیرخانه همایش؛ دومین همايش ملی زن و روابط عمومی، اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

کمک به بررسی و تبيين شخصيت و جايگاه زنان در روابط عمومی، بررسی دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانايی ها و استعدادهای وی در حوزه روابط عمومی، بهبود جايگاه و امور حرفه‌ای کارگزاران زن روابط عمومی، ايجاد بستری مناسب برای تبادل تجربيات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی و ايجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بين کارگزاران زن روابط عمومي از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است. 

جایگاه و منزلت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردها و دستاوردها، مدیریت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردی استراتژیک، بررسی فعالیت‌های زنان در عرصه روابط‌عمومی، شیوه‌های مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط‌عمومی، راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیت‌های روابط‌عمومی و فرصت‌ها و چالش‌های مدیران و کارشناسان زن روابط‌ عمومی در فضای دیجیتال از جمله محورهای این همایش است.

ارائه مقاله در جلسات عمومي و نشست های تخصصي، برگزاري کارگاه هاي آموزشي و توان افزايی، تقدير از برگزيدگان کارگزاران زن روابط عمومي از اهداف برگزاری اين همایش عنوان شده‌ است.

استادان، دانشجويان و پژوهشگران، فرصت دارند مقالات خود را تا تاريخ 15 اسفندماه سال جاري به دبيرخانه همايش ارسال نمايند. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش در نشانی www.prwomen.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین همايش ملی زن و روابط عمومی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..