تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط آمازون تا بازجویی ۲۲ ساعته از رئیس سامسونگ

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط آمازون تا بازجویی ۲۲ ساعته از رئیس سامسونگ

خبرآنلاین:

شماره 1 - کاهش 5.7 درصدی سهام نینتندو علی‌رغم رونمایی از نینتندو سوئیچ؛ جدیدترین کنسول گیم کمپانی ژاپنی.

شماره 2 - آمازون قول داد در طول 18 ماه آینده 100 هزار شغل برای مهندسان و مهارت‌یافتگان آمریکایی ایجاد کند.

شماره 3 - سرویس ویدئویی جدید اپل در تقابل با نتفلیکس و آمازون به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. سرویس ویدئویی جدید خطری بالقوه برای رقبای اپل محسوب می‌شود و بازار را به سمت رقابتی شدن پیش می‌برد.

شماره 4 - دسترسی به شارژ ویژه خودروهای تسلا با هزینه جدید آغاز شد. رانندگان با استفاده از خدمات سوپرشارژ در 30 دقیقه قادر به رانندگی به طول 170 مایل خواهند بود.

شماره 5 - «استارشیپ تکنولوژیس» سازنده ربات دلیوری کننده اجناس که توسط مؤسسان اسکایپ توسعه می‌یابد، بیش از 17.2 میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید قبول کرد.

شماره 6 - ثبت اختراع جدید فیس‌بوک در بخش ربات‌های خود موازنه گر رونمایی شد. این ایده از یک سه چرخ برای ایستادن ربات بهره می‌برد و هنوز در مرحله ابتدایی طرح قرار دارد.

شماره 7 - نینتندو قصد دارد مانند ایکس باکس مایکروسافت و پلی‌استیشن سونی کاربران خود را برای بازی‌های آنلاین شارژ کند. (هزینه دریافت کند)

شماره 8 - اسنپ چت به دلیل پیچیدگی اپلیکیشنش تصمیم به ساده‌سازی آن گرفته است تا بتواند سهام خود را راحت‌تر در بازار عرضه کند.

شماره 9 - به دنبال رفع باگ در مک بوک پرو جدید، سازمان Consumer Reports نظر خود را درباره لپ‌تاپ جدید اپل عوض کرد  و حالا کاربران با خیال راحت می‌توانند لپ‌تاپ جدید را بخرند.

شماره 10 - رهبری سامسونگ (جی-لی) به اتهام شراکت در فساد مالی دولتی در سئول به مدت 22 ساعت مورد بازجویی  قرار گرفت.

(عکس خبر، جی-لی پرزیدنت سامسونگ الکترونیکس)

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط آمازون تا بازجویی ۲۲ ساعته از رئیس سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..