تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه یک شغل خوشمزه در شبکه مستند

فرهنگ > تلویزیون - تهیه‌کننده و بازیگر «خسته نباشید» در قسمت جدید این مجموعه مستند آشپزی در رستوران را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میثم رازفر در قسمت دهم «خسته نباشید» با گروهی حرفه‌ای همراه می‌شود تا فوت‌وفن شغل و هنر آشپزی در رستوران‌ را یاد بگیرد. این تهیه‌کننده این بار تلاش می‌کند تا صفر تا صد آشپزی در کنار سرآشپزهای حرفه‌ای را به تصویر بکشد.

رازفر در قسمت جدید این برنامه اطلاعات خوبی درباره مسئولیت‌ها و وظایف، دانش و مهارت موردنیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، بازار کار و فرصت شغلی «آشپزی در رستوران » و.. ارائه خواهد کرد.

این مجموعه را شهره رعایتی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصويربرداري مجيد دهقان تصويربردار دو روح‌الله فرح، دستيار تصوير فرزاد جليليان، صدابردار علي شريفي، طراح لباس شهره رعايتي تدوين علي تمدني، روابط عمومي مطهره كشاورز، مشاور تبليغاتي بابك چهارباشيان و شورای نويسندگان یلدا منتظري، شهره رعايتي و ميثم رازفر اشاره کرد.

قسمت جدید مستند «خسته نباشید» یکشنبه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت 10، پنجشنبه ساعت 20 و جمعه ساعت 10 خواهد بود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه یک شغل خوشمزه در شبکه مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..