تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه مجلس/گاف خنده دار آقای نماینده

به گزارش افکارنیوز،

علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی امروز- شنبه، 25 دی- زمانی که به دلیل فوت پدر محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت، در حال تسلیت گفتن بود،‌ با بیان این جمله که « از طرف خودم و نمایندگان مجلس به خاطر رحلت والد مکرم ایشان که تازه متوجه شدیم، تسلیت عرض می‌کنم.»، با نکته سنجی یکی از نمایندگان مجلس مواجه شد که می‌گفت «پدر» نماینده رشت فوت کرده است.

این تذکر و نکته سنجی یکی از نماینده‌های مجلس موجب خنده لاریجانی شد تا او تلاش کند با آموزش لحظه‌ای زبان عربی، این نماینده را آگاه کند. رئیس مجلس با خنده گفت: عرض کردم والد دیگر! والد همان پدر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه مجلس/گاف خنده دار آقای نماینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..