تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت ارزان شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 2 هزار تومانی شقه بدون دنبه نسبت به هفته گذشته خبر داد.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو شقه بدون دنبه با کاهش 2 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته 35 هزار تومان به مغازه دار و 38 تا 39 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی افزود: توزیع گوشت گرم گوسفندی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام و توقف صادرات دام زنده از جمله دلایل کاهش قیمت گوشت در هفته جاری بوده است.

ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت تابع عرضه و تقاضا است، ادامه داد: در صورت استمرار تزریق گوشت و جلوگیری از صادرات دام احتمال کاهش مجدد قیمت ها در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای آخر ماه رسیدیم و قدرت خرید خانوارها کاهش یافته، رکود سنگینی بر بازار حاکم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت ارزان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..