تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه/ بارش باران در حاشیه دریای خزر+ جدول

براساس آخرین تحلیل اطلاعات هواشناسی امروز با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر، بارش باران در استان های حاشیه دریای خزر و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگارراه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسی امروز با نفوذ جريانات شمالی روی دريای خزر، بارش باران در استان های حاشيه دريای خزر و ارتفاعات شمالی البرز پيش بينی می شود و تا اوايل بعدازظهر ادامه می يابد كه بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. 

همچنین در بخشهايی از شرق و مركز رشد ابر ،بارش پراكنده باران يا برف پيش بينی می شود و وزش باد نسبتا شديددر شرق و جنوب شرق نيز در اين روز دور از انتظار نيست. 

روز يكشنبه ابرناكی در نيمه غربي افزايش می يابد و بارش پراكنده در غرب شروع می شود و گستره بارش بتدريج بيشتر مناطق نيمه غربی كشور بجز نيمه شمالی استان های آذربايجان شرق و آذربايجان غربی را در بر گرفته و از اواخراینروز از ميزان ابرناكی از نوار غربی كشور كاسته خواهد شد.

روز دوشنبه بارش بيشتر در مناطق مركزی و برخي مناطق نيمه شرقی كشور رخ می دهد. 

گفتنی است که خليج فارس و دريای عمان امروز به سبب وزش باد شديد طوفانی خواهد بود و از طرفی  احتمال وقوع باد و گردوخاک محلی در جنوب غرب وجود دارد.


کاهش دما در استان های شمالیبه گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی از کاهش دمای هوا خبر داد و گفت: با توجه به آنکه تا حدودی از میزان دمای استان های شمالی کاسته شده از این رو  امروز استان های انزلی،رشت،دریای خزر و همچنین ارتفاعات شمالی بارش باران خواهیم داشت.

وی افزود:  امروز با عبور موجی در غرب کشور در استان های سنندج و همدان بارش برف و استان های مرکزی و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود. 

ضرابی ادامه داد: با توجه به افزایش سرعت وزش باد تنگه هرمز و دریای عمان امروز مواج خواهد بود.

گفتنی است که در شمال شرق کشور وزش باد همراه با گرد و غبار را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت کلی آب و هوای استان ها تصریح کرد: موج سریع و بارش باران در استان های شمالی فردا قطع خواهد شد و تنها از شمال غرب با ورود موج جدید بارش پیش بینی می شود.


وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه + جدول وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه + جدول وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه + جدول وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه + جدول

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت آب و هوای کشور در 25 دی ماه/ بارش باران در حاشیه دریای خزر+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..