تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی امیرحسین رستمی و همسرش + گفتگو و عکس ها

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد 12 بهمن ماه 1354 در تهران می باشد و هم اکنون 41 سال سن دارد.وی بازیگری را در سال77 با رامبد جوان در سریال هزاران ستاره شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد.وی به واسطه سریال شمس العماره به خوبی شناخته شد.

چگونگی ورود به دنیای بازیگر از زبان خودش

نخستین کار تصویری‌ام را در سال 8-77 با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کردم که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کردم. نخستین فیلم سینمایی‌ام «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بودم که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد. این فیلم اتفاق بسیار خوبی برای من بود‌ چون در جشنواره Rio (ریو) برزیل از بازی من تقدیر شد. در آنجا بود که پیمان قاسم‌خانی با من آشنا شد و پس از بازگشت به ایران، مرا به مهران مدیری معرفی کرد. در این فاصله در فیلم «رئیس» آقای کیمیایی بازی کردم که در نمایش جشنواره فجر این قسمت از فیلم به کل حذف شد اما در اکران عمومی بخشی از آن اجازه پخش گرفت.

ازدواج و همسرش

امیرحسین رستمی در سال 77 عقد و در سال 78 با با پوراندخت الستی عروسی کرده اند .این زوج توسط یکی از دوستان دانشگاهی به هم دیگر معرفی شده اند. آنها یک پسر به نام ارشیا هم دارند.

آخرین فعالیت وی در تلویزیون : حضور در سریال لیسانسه ها در نقش مسعود

عکسهای امیرحسین رستمی

گفتگو با امیرحسین رستمی

لذت در کنار خانواده بودن

خیلی‌ها فکر می‌کنند من دائم سر کار هستم ولی واقعا این طور نیست. خیلی کم پیش می‌آید که من به صورت همزمان روی دو فیلم کار کنم چون خودم از این موضوع دوری می‌کنم و دوست ندارم. در این بین تمام تلاشم را می‌کنم که به زندگی‌ام برسم. ورزش می‌کنم، طبق برنامه‌ام با ارشیا تنیس و شنا می‌روم، مسافرت با خانواده را دارم، رستوران رفتن و گردش را دارم و… اصلا من کار می‌کنم که بتوانم از زندگی و درکنار خانواده بودن لذت ببرم. وقتی کار می‌کنم، تمام چیزی که من را آرام می‌کند آن لحظات بعد از کار است که در کنار خانواده‌ام باشم، با آنها مسافرت بروم، با ارشیا در زمین تنیس باشم یا در کنار دوستانم باشم.

همه دوستان صمیمی من

من دوستان سینمایی خیلی محدودی دارم. فرهاد آییش، همایون ارشادی، سامان مقدم، مصطفی زمانی، علی قربان‌زاده، حسین سهیلی‌زاده و حسن فتحی نزدیک‌ترین دوستان من در این عرصه هستند و اتفاقا اینها آدم‌هایی هستند که مثل خودم اهل ‌مهمانی و پارتی نیستند! اما در این بین اکثر دوستان من خارج از حیطه سینما هستند. آنها دوستان دوران دبیرستان و دانشگاه هستند که سال‌هاست با هم دوست هستیم، با هم بزرگ شده‌ایم، شرایطی مشابه داریم و همه حالا صاحب همسر و فرزند هستیم.

بیوگرافی امیرحسین رستمی و همسرش

من 40 ساله هستم!؟

حدود یکی‌، دو ماه است که 40سالگی را رد کرده‌ام و دوست دارم 4 تا 5 سال روی همین سن بمانم. (باخنده) بهنام تشکر می‌گوید 2سال از من کوچک‌تر است! شما باور می‌کنید؟ حتی کاری به ما پیشنهاد شد که بهنام نقش پدر من را بازی کند. (باخنده) ولی بهنام قبول نکرد! ولی واقعا این را بگویم که آرام زندگی می‌کنم و اگر بخواهم راحت‌تر بگویم: « مثل آدم زندگی می‌کنم. » به خودم، به روحم و به بدنم احترام می‌گذارم. ورزش خیلی در زندگی من مهم است.

روحیه فان داشتن و طنز بودن خیلی در زندگی من مهم بوده و اینکه با دنیای پیرامون خودم در صلح هستم واقعا در زندگی من نقشی اساسی دارد و روی زندگی من تاثیر داشته است. خیلی صلح‌طلب هستم و با کسی مشکل ندارم. حوصله حواشی و شایعات را ندارم و همه اینها باعث شده تا آرامش داشته باشم و شاید به همین دلیل است که خیلی به من نمی‌خورد که 40 ساله باشم. (باخنده)

بیوگرافی امیرحسین رستمی و همسرش

گلزار خوش‌تیپ‌تر از من

جدا از اینکه محمدرضا گلزار دوست صمیمی من است، شخصا گلزار را خوش‌تیپ‌ترین بازیگر سینمای ایران می‌دانم و به ‌نظرم او در این زمینه بلامنازع است چرا که او واقعا به لباس‌هایش اهمیت می‌دهد و خیلی حرفه‌ای روی این موضوع کار می‌کند.

خیلی جون‌دوست هستم!

من خیلی آدم جون‌دوستی هستم و معمولا سر صحنه فیلم‌ها غذا نمی‌خورم! دلیلش هم این است که به سلامتی و تغذیه‌ام اهمیت می‌دهم. جالب است بدانید که غذای رژیمی در سر فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی یعنی اینکه فقط برنج نداشته باشد! بنابراین با اینکه آدم خوش‌خوراکی هستم ولی سعی می‌کنم غذاهای این چنینی نخورم چون به سلامتی‌ام اهمیت می‌دهم و بیشتر اوقات یا از خانه غذا می‌آورم   یا از بیرون غذای مناسب تهیه می‌کنم.

امیرحسین رستمی و همسرش

امیرحسین رستمی و همسرش

اولویتی به نام خانواده

حضور یک همسر فداکار، باشعور، اصیل و تحصیلکرده در زندگی من تاثیر زیادی داشته است و نقش او را نمی‌توانم در زندگی‌ام انکار کنم. این را که همسرم از زندگی با من راضی است باید از خودش بپرسید ولی احساس می‌کنم ارتباط بین زن و شوهر باید دوطرفه باشد که ادامه پیدا کند.

زندگی مشترک ما 17ساله شده است و حس می‌کنم قطعا حس دوطرفه‌ای بین ما وجود داشته است. من نمی‌گویم که مرد کامل و بدون نقصی بوده‌ام چون من ‌هم انسان هستم و قطعا اشتباهاتی در زندگی‌ام داشتم ولی مهم‌ترین موضوع این است که وقتی « اولویت » شما خانواده‌تان باشد، می‌شود از بعضی چیزها هم چشم‌پوشی کرد. وقتی همسر شما این را درک می‌کند که اولویت شماست، قطعا از بعضی از کاستی‌ها و اشتباهات شما چشم‌پوشی می‌کند و می‌گذرد.

امیرحسین رستمی و همسرش

ارشیا جوجویی نیست!

به شدت به کارهای پسرم اهمیت می‌دهم و مثل عقاب بالای سرش هستم. ارشیا خیلی بچه باشعوری است و اگر با او صحبت کنید، متوجه می‌شوید که چقدر بیشتر از سن و سالش می‌فهمد. اهل تماشای کارتون نیست و تنها انیمیشنی که نگاه می‌کند « تن‌تن » است چون آن را هم من دوست دارم. اتفاقا او فیلم‌هایی را که من دوست دارم نگاه می‌کند. دائم منتظر سریال « شهرزاد » است و آن را دنبال می‌کند. اصلا مدل جوجویی نیست! با همدیگر ورزش می‌کنیم و تنیس و شنا تفریح اصلی من و ارشیاست.

خانواده امیرحسین رستمی

شباهت دایی و خواهرزاده

ارشیا اگر در حال حاضر چیزی است که من راضی هستم، به واسطه حضور یک مادر تحصیلکرده، امروزی و دلسوز است که شاید بیشتر از 70درصد از وظیفه تربیت ارشیا را برعهده داشته است چرا که من در نهایت و با توجه به مشغله کاری، بتوانم 30درصد از مسائل تربیتی و تحصیلی ارشیا را مدیریت کنم و بقیه همه برعهده همسرم  است. خیالم راحت است که وقتی من در خانه نیستم، برادر همسرم، کیومرث الستی در کنار همسرم حضور دارد و با اینکه همه پدرها دوست دارند پسرشان شبیه خودشان باشد، آرزوی من این است که ارشیا شبیه دایی‌اش شود.

امیرحسین رستمی

خودم بهاری هستم…

عاشق بهار و تابستان، گرما، رنگ، گل و طبیعت هستم. پاییز و زمستان زیاد در مدل من نیست! حتی لباس‌های تابستانی را دوست دارم. من مثل روحیه‌ام کاملا بهاری هستم و عاشق عید نوروز و فصل بهار. اینکه می‌گویم لحظه تحویل سال دلم می‌گیرد، صرفا مربوط به همان موضوع است وگرنه عاشق عید نوروز هستم و اتفاقا سعی می‌کنم با قرآن خواندن و دعا کردن در لحظه تحویل‌ سال آن حس دلگیری را در خودم از بین ببرم. خدا را شکر می‌کنم که یک سال دیگر هم گذشت و خانواده‌ام در کنارم هستند و آنها را برای من نگه داشته است. برای کشورم دعا می‌کنم و برای مردمم آرامش می‌خواهم.

اهمیت به لباس و پوشش

خوش‌پوشی و لباس برای من خیلی اهمیت دارد و دوستان نزدیک من می‌دانند که عینک و ساعت جزو مریضی‌های من است! به شدت به ظاهرم اهمیت می‌دهم و برایم مهم است که لباس‌هایی بپوشم که برازنده و درست باشند. به تازگی هم با یک برند معتبر لباس که آلمانی است و به تازگی وارد ایران شده، همکاری‌ام را آغاز کرده‌ام و به عنوان سفیر و مشاور مارکتینگ آنها فعالیت می‌کنم.

از آنجا که من به عنوان سفیر کودکان کار با کودکان بی‌سرپرست خیلی در ارتباط هستم از این برند خواسته‌ام که به وظایف اجتماعی و حمایتی خود عمل کنند و با اینکه یک برند خارجی هستند این را پذیرفته‌اند که به عنوان حامی کودکان کار، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و دیگر موسسات خیریه، همکاری داشته باشند و من حلقه اتصال این برند به موسسات خیریه هستم که البته این موضوع جزو وظایف همه برندهای معتبر جهان است که به دلیل اهمیتی که مردم به آنها می‌دهند، آنها هم در قبال جامعه و مردم وظایفی دارند که باید به آنها عمل کنند.

امیرحسین رستمی

سریال های امیرحسین رستمی

۱۳۹۵    لیسانسه ها
۱۳۹۵    پادری
۱۳۹۳    آخرین بازی
۱۳۹۲    پژمان
دودکش
۱۳۹۱    یه تیکه زمین
دختران حوا
۱۳۹۰    سه پنج دو
۱۳۸۹    آسمان همیشه ابری نیست
نون و ریحون
۱۳۸۸    وضعیت سفید
شمس‌العماره
۱۳۸۶    مرد هزار چهره

فیلم های سینمایی

۱۳۹۵    قاتل اهلی
۱۳۹۵    یک دزدی عاشقانه
۱۳۹۴    مشکل گیتی
یک دزدی عاشقانه
۱۳۹۳    نهنگ عنبر
نیم‌رخ‌ها
۱۳۹۱    زن.مرد.زندگی…
عملیات مهد کودک
۱۳۹۰    بوسیدن روی ماه
سورپرایز
۱۳۸۹    یک عاشقانه ساده
زنان ونوسی، مردان مریخی
۱۳۸۸    زیگزاگ
۱۳۸۶    خاک آشنا
۱۳۸۵    رئیس
فقط چشم‌هاتو ببند
۱۳۸۴    اسپاگتی در هشت دقیقه

شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۴    شهرزاد
۱۳۹۳    شتر مرغ
۱۳۹۱    قلب یخی (فصل سوم)
همسایه‌ها
شرط آخر
۱۳۹۰    نار
فصل جدید
۱۳۸۹    قهوه تلخ
خاطرهٔ شب بارانی
زیگزاگ
چشماتو ببند
مهاجر
۱۳۸۸    ریسمان سبز
چاه دیو
همان روز
شاه کلید
۱۳۷۷    هزاران ستاره

amirhosseinrostami_06

آدرس صفحه پیج اصلی اینستاگرام امیرحسین رستمی : instagram.com/amir_hrostami

لینک کوتاه مطلب http://www.ariapix.net/?p=18372


به اشتراک بگذارید :

برچسب ها :

amirhossein rostami , ارشیا رستمی , امیرحسین رستمی , امیرحسین رستمی و پسرش , اینستاگرام امیرحسین رستمی , بازیگران , بیوگرافی , بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی پوراندخت الستی , سن امیرحسین رستمی , عکس بازیگران , پوراندخت الستی 1,189 بازدید بدون نظر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی امیرحسین رستمی و همسرش + گفتگو و عکس ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..