تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنیا جهانبخت + بیوگرافی و زندگینامه

yaselled... بیوگرافی دنیا جهانبخت زندگینامه سایت بیوگرافی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دنیا جهانبخت + بیوگرافی و زندگینامه

بیوگرافی دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت – عکس جدید و بیوگرافی دنیا جهانبخت

تاکنون درباره ی بیوگرافی دنیا جهانبخت و زندگینامه وی اطلاعات دقیقی درج نشده است ولی مطالبی مبنی بر مدل بودن خانم دنیا جهانبخت وجود دارد. ناگفته نماند سه ماه پیش در جریان درگذشت خانم پریوش اکبرزاده به علت تصادف، با ماشین معروف (پورشه زرد رنگ) پسر امیر قلعه نویی که خبرساز شده بود، دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اطلاع رسانی کرد و منجر به خبرساز شدن این حادثه شد.

d-jahanbakht-nazbahar_com-2

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت” دختری بی حجاب است که در صفحه ی اینستاگرام خود نزدیک به ۳۷۰٫۰۰۰ فالوور دارد که اکثر فالو کننده ها پسرها می باشند. این تعداد دنبال کننده برای یک فرد عادی رقم زیادی است، وی با اشتراک گذاری عکس های خصوصی خود در صفحه ی اینستاگرام با مخاطبانش تعامل ایجاد می کند.“دنیا جهانبخت” دختری زیبا رو،  خوش تیپ و شیک پوش، در صفحه ی اینستاگرام خود نزدیک به ۶۰۰٫۰۰۰ فالوور دارد که اکثر فالو کننده ها پسرها می باشند. این تعداد دنبال کننده برای یک فرد عادی رقم زیادی است، وی با اشتراک گذاری عکس های خصوصی خود در صفحه ی اینستاگرام با مخاطبانش تعامل ایجاد می کند.

ایا دنیا جهانبخت نوه رفسنجانی است ؟

اخیرا تصویری از یک دختر ایرانی کنار بنز سفید، بطور گسترده در شبکه های اجتماعی بخصوص در تلگرام و وایبر دست به دست می شود، و زیر تصویر چنین نوشته شده است :

این خانم خوشگل اروپایی نیست
نام این خانم ساناز هاشمی فرزند فائزه هاشمی
نوه آقای رفسنجانی هست
این جور تیپ ها برای مردم ممنوع هست
نه خانواده سران مملکت

توجه: این خبر شایعه ای بیش نیست، دختری که با نام ساناز هاشمی، نوه رفسنجانی معرفی و شایعه سازی شده است در حقیقت تصویر دنیا جهانبخت است، و هیچ ارتباطی با خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ندارد.

jahanbakht-world-biography-and-biography-1

تاکنون درباره ی زندگینامه وی اطلاعات دقیقی درج نشده است ولی مطالبی مبنی بر مدل بودن خانم دنیا جهانبخت وجود دارد. ناگفته نماند سه ماه پیش در جریان درگذشت خانم پریوش اکبرزاده به علت تصادف، با ماشین معروف (پورشه زرد رنگ) پسر امیر قلعه نویی که خبرساز شده بود، دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اطلاع رسانی کرد و منجر به خبرساز شدن این حادثه شد.

دنیا جهانبخت رقیب هنرمندان در instagram در دنیای مجازی تعداد فالوورها (دنبال کننده ها) به منزله رای برای آن شخص می باشد. و پز دنیای مدرن نیز محسوب می شود. پیش بینی می شود در یکی دو سال آینده دنیا جهانبخت رکورد دار فالو ها بین مردم شود و همچنین از اکثر هنرمندان پیشی بگیرد و بیشترین دنبال کننده را به خود اختصاص دهد. فعلا در میان مدل های ایرانی خانم مه لقا جابری با ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ دنبال کننده در رتبه ی نخست قرار دارد. مثلا هنرمندانی مانند: خانم نسرین مقانلو ۲۷۳٫۰۰۰ لیلا بلوکات ۱۸۶٫۰۰۰ لیلا اوتادی ۱۳۰٫۰۰۰ الهام پاوه نژاد ۲۷۳٫۰۰۰ دنبال کننده دارند.

jahanbakht-world-biography-and-biography-2

بیوگرافی دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت و برادرش البته هنرمندانی هستند که آمار بیشتری را به خود اختصاص داده اند و فعالیت های زیادی در اینستاگرام دارند، مانند : خانم بهنوش بختیاری ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ مهناز افشار ۳٫۳۰۰٫۰۰۰ بهاره رهنما ۷۰۵٫۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام. دنیا جهانبخت یا نوه رفسنجانی؟ اخیرا تصویری از یک دختر ایرانی کنار بنز سفید، بطور گسترده در شبکه های اجتماعی بخصوص در تلگرام و وایبر دست به دست می شود، و زیر تصویر چنین نوشته شده است : این خانم خوشگل اروپایی نیست نام این خانم ساناز هاشمی فرزند فائزه هاشمی نوه آقای رفسنجانی هست این جور تیپ ها برای مردم ممنوع هست نه خانواده سران مملکت همسر ساسی مانکن همسر دنیا جهانبخت ساناز هاشمی دختر فائزه هاشمی بیوگرافی دنیا جهانبخت بیوگرافی پریوش اکبرزاده توجه: این خبر کذب محض است که دشمنان آیت الله رفسنجانی برای تخریب چهره وی در افکار عمومی منتشر میکنند. فائزه رفسنجانی دارای دو فرزند به نام های مونا لاهوتی و حسن لاهوتی است که عکس تنها دختر او (مونا لاهوتی) را در کنار پدر بزرگش مشاهده میکنید. ازدواج دنیا جهانبخت با ساسی مانکن همسر ساسی مانکن همسر دنیا جهانبخت ساناز هاشمی دختر فائزه هاشمی بیوگرافی دنیا جهانبخت بیوگرافی پریوش اکبرزاده instagram donya jahanbakht دنیا جهانبخت با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت : همسر ساسی مانکن همسر دنیا جهانبخت ساناز هاشمی دختر فائزه هاشمی بیوگرافی دنیا جهانبخت بیوگرافی پریوش اکبرزاده واو…فکر کنم تمام زنهاى عاشق دنیا حال منو توى این عکس بفهمن….ساسانم بهترین لحظه هاى زندگیمو در کنار تو دارم حس میکنم.مرسى که هر لحظه بهم یادآورى میکنى که با تو خوشبخت ترینم…همه ى زندگیمى ،،مرسى…#سورپرایز #عشق @sasymusic دنیا جهانبخت از دختران بی حجاب پولدار فعال در اینستاگرام با حدود یک میلیون و دویست هزار فالوور که از ایران خارج شده و ساسی مانکن خواننده سبک رپ هیپ هاپ و شیش و هشت که سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت و در آنجا زندگی می‌کند چند روزی هست که در اینستاگرام اعلام کردن با هم هستن و رل زدن ساسی مانکن در اینستاگرامش نوشت : بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم ..

ساسان یافته  با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ رپ فارسی است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ«گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

او سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت و در آنجا زندگی می‌کند.

خانوم دنیا جهانبخت بطور کامل مشخص نیست چه کاره بوده و هست اما طبق شنیده ها او را مانکن لباس و مدلینگ معرفی میکنند اما هنوز عکس هایی از کارهای مدلینگ او دیده نشده است

او با داشتن بیش از ۱٫۵ میلیون فالوور در اینستاگرام رقیب تازه ای برای بازیگران نام آشنای ایرانی هست و نکته قابل توجه این هست که وی ۹۰۰ هزار فالور داشت و در طی ۳ روز بابت این ماجرا ۶۰۰ هزار به فالورهایش اضافه شده اند.

در جدیدترین جنجال خبری ازدواج دنیا جهانبخت با ساسی مانکن خواننده بود

jahanbakht-world-biography-and-biography-3

در جدیدترین جنجال خبری ازدواج دنیا جهانبخت با ساسی مانکن خواننده بود

این خبر که در ابتدا شابعه به نظر می رسید رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفت و بصورت رسمی هم ساسی مانکن هم دنیا جهانبخت به رابطه بکدیگری اذعان کردند اما این رابطه چند ماه بطول نکشید که دنیا جهانبخت با پست عکسی از گریه خود خبر از جدایی از ساسی مانکن را داد.

دنیا جهانبخت همچنین اقدام به انتشار ویدیوهایی جنجالی از جمله خودکشی خود و گریه و ناله هایش در اینستاگرام نمود که هم اکنون این موارد را حذف کرده است

همین کافی بود بیکاران سایبری محلی برای تجمع خوب پیدا کنند تا این بحظه بیش از صدها هزار کامنت در آخرین پست دنیا جهانبخت دیده میشود تا جایی که او مجبور به پاک کردن آخرین پست خود شد اما همچنان این کامنت ها ادامه دار است

ماجرا به همینجا ختم نمیشود و سیل فحش در پیج ساسی مانکن هم ادامه دارد.

jahanbakht-world-biography-and-biography-4

دنیا جهانبخت + بیوگرافی و زندگینامه

jahanbakht-world-biography-and-biography-5

دنیا جهانبخت

jahanbakht-world-biography-and-biography-6

بیوگرافی و زندگینامه دنیا جهانبخت

وب گردی سایت آشپزی در سایت ها : دانلود تقویم سال ۹۶ فال روزانه کلیک نمایید رنگ سال ۲۰۱۷ رنگ سال ۹۶ عکس بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس سریال جدید همچنان دنبال کنید :

No related posts.

588585477



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنیا جهانبخت + بیوگرافی و زندگینامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..