تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ دیدنی مریم امیر جلالی در کانادا

تیپ دیدنی مریم امیر جلالی در کانادا

 

مریم امیر جلالی بازیگر مشهور و محبوب تلویزیون و سینما که متولد 1326 است بتازگی سفری به تورنتوی کانادا داشته است . شایان ذکر است تنها دختر این بازیگر یعنی کمند خانم در خارج از کشور به سر میبرند . در این مطلب از ایران ناز عکس یادگاری مریم امیر جلالی در تورنتوی کانادا را باهم میبینیم.

 

تیپ دیدنی مریم امیر جلالی در کانادا

 

چندی پیش مریم امیرجلالی با حضور در برنامه خندوانه شایعاتی درمورد زندگی خصوصی اش را تکذیب کرد. ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت:من بارها گفتم که ملایری و اراکی و … نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.

 

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های اخیر می‌باشد. او در مصاحبه‌ای با انتخاب در شهریور ۱۳۹۱،عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.
امیرجلالی دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است.

 

چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است.
مریم امیرجلالی یک دختر به نام مهشید و دو نوه دارد و اصالتا آذری است.امیرجلالی با حضور در برنامه خندوانه شایعاتی درمورد زندگی خصوصی اش را تکذیب کرد.

 

ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت:من بارها گفتم که ملایری و اراکی و … نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.

 

امیرجلالی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره دامادش، گفت:اینجا باز هم باید بگویم که مجید یاسر داماد من نیست؛ نمی دانم مردم این حرف ها را چطور می سازند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

بیوگرافی کامل مریم امیر جلالی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ دیدنی مریم امیر جلالی در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..