تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشرف بیش از ۱۰زائر خارجی به امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر

مسوول امور فرهنگی و قرآنی بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر از حضور بیش از ۱۰زائر خارجی در این آستان مقدس خبرداد.

ابوالفضل عطار در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:بیش از ۱۰زائر خارجی از کشورهای افغانستان ، پاکستان ، هندوستان ، مالزی ، اندولزی و بنگلادش برای بازدید و زیارت به بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر مشرف شدند. تشرف بیش از ۱۰زائر خارجی به امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر

وی افزودزائران خارجی در ابتدای ورود خود به بقعه پس از زیارت، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند و در ادامه با فضای معنوی و دیدنی این امامزاده عظیم الشان آشنا شدند.

مسوول امور فرهنگی و قرآنی بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر گفتزائران خارجی پس از زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) ، کاشمر را که دومین شهر زیارتی استان خراسان رضوی است را برای بازدید از مکان های مذهبی انتخاب کردند.

عطار خاطرنشان کرد ما در تمام فصول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان ، شاهد حضور هزاران زائر خارجی باقصد قرب الهی، اظهارمودت و توسل به ساحت مقدس این امامزادگان واجب التعظیم هستیم.

زائران خارجی پس از زیارت و بازدید از آستان مطهر امامزاده سیدمرتضی (ع) به آرامگاخ شهید دین و سیاست آیت الله سیدحسن مدرس رفتند تا باشخصیت دینی، سیاسی و مبارز این سید جلیل القدر نیز بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام//و.ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشرف بیش از ۱۰زائر خارجی به امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..