تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری و دستگیری ۱۹۵ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در مراغه

ساعت: 10:23 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005883

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۹۵ معتاد پرخطر و توزیع کننده مواد مخدر و کشف نزدیک به دو و نیم کیلوگرم انواع موادمخدر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر در تشریح این خبر گفت : به منظور افزایش سطح ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان مراغه به مرحله اجرا درآمد .

وی اظهار داشت : با اجرای این طرح ، مأموران این فرماندهی تعداد ۱۹۰ نفر معتاد پرخطر و ۵ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و مقدار دو کیلو و ۳۹۰ گرم از انواع مواد مخدر را کشف نمودند .

سرهنگ اصلانی فر در ادامه افزود : متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه درزمینهٔ تولید و توزیع انواع مواد مخدر ، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری و دستگیری ۱۹۵ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..