تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۲۰۰ فیلم در حال اکران است

ساعت: 10:23 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005867

هادی سروری زاد با اشاره به اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در مراغه گفت : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که به صورت مردمی و کاملاً خود جوش شروع به فعالیت کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه با اشاره به توزیع فیلم های این جشنواره عمار گفت : بیش از ۲۰۰ اثر در موضوعات مختلف در حال اکران در شهرستان مراغه است .

هادی سروری زاد افزود : این جشنواره بعد از فتنه ۸۸ به‌طور خود جوش و مردمی  ایجاد شد و زمینه ای شد برای پخش فیلم های مردمی و روشنگرانه  که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود .

وی خاطرنشان کرد :  پس از گذشت ۷سال از بنیان گزاری ، این جشنواره  توانسته است جای خود را در بین مردم باز کرده و ارتباط عمیقی ایجاد کند.

سروری زاد تصریح کرد : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که با دغدغه‌هاى مردم فاصله‌اى به اندازه زمین تا آسمان دارند.

وی اضافه کرد: فیلم های جشنواره عمار در سطح شهر در مساجد ، کانون ها ، پایگاه ها ، هیئت ها و با هماهنگی در جمع خانواده ها اکران می شود .

وی افزود : در ایام الله دهه فجر به مدت ۱۰ روز گزیده ای از این فیلم ها در تالار شهید بهشتی شهرستان مراغه اکران خواهند شد .

هادی سروری زاد با اشاره به اینکه امسال جشنواره فیلم عمار برای هفتمین بار در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۲۰۰ اثر در قالب فیلم، نماهنگ، تله‌فیلم و پویانمایی و …  از طرف جشنواره به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی ادامه داد : این فیلم‌ها در مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی اکران می‌شوند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه خاطرنشان کرد : مجموعه‌هایی که در موضوع خاصی می‌خواهند فیلم های جشنواره را اکران کنند با اعلام قبلی موضوعاتی را که خواستارند هم از بین فیلم های امسال و هم‌سال‌های قبل را می‌توانند دریافت کنند .

وی تصریح کرد : علاقه‌مندان جهت دریافت فیلم‌ها در قالب بسته‌های جشنواره می توانند با تماس تلفنی با شماره موبایل ۰۹۳۳۸۶۵۵۸۸۱ این فیلم ها را تهیه کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۲۰۰ فیلم در حال اکران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..