تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران سطح خدمات راهداری رامیان را تهدید می کند/ فرسودگی بیش از حد ماشین آلات راهداری+ عکس

ساعت: 09:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005386

در دیدار رئیس اداره راهداری رامیان با نماینده رامیان و آزادشهر مطرح شد؛

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان گفت: با توجه به فصل سرما و به دلیل فرسودگی بیش از حد ماشین آلات راهداری این شهرستان سطح خدمات در این اداره مورد تهدید قرار می گیرد و باید نوسازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان روز گذشته با نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در دفتر وی دیدار کردن و در باره مشکلات این اداره مباحثی مطرح کردند.

«حسن حقیقت» مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان در این دیدار گفت: جاده ها به عنوان زیر ساخت اساسی در جابجایی سرمایه ها و شریان های اقتصادی کشور است لذا برای نگهداری راه ها با توجه به کمبود منابع مالی مورد نیاز، ماشین آلات راهداری این شهرستان که بیش از حد فرسوده می باشند، باید نوسازی شود.

وی اظهار کرد: با توجه به فصل سرما و خطر لغزندگی جاده ها، فرسودگی ماشین آلات راهداری این شهرستان، سطح خدمات این اداره را مورد تهدید قرار داده است.

حقیقت تصریح کرد: مشکلات ناشی از بارش برف و باران، محدودیت دید و ایمنی را کاهش داده که از مهمترین چالش راهداران است.

haghighatrah3

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران سطح خدمات راهداری رامیان را تهدید می کند/ فرسودگی بیش از حد ماشین آلات راهداری+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..