تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیربهداشتی در مراغه

ساعت: 10:15 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005901

رئیس شبکه دامپزشکی مراغه با اشاره به جمع آوری و معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گوشت مرغ غیربهداشتی در این شهرستان گفت: این محصولات غیراستاندارد از کشتارگاه ها و مراکز عرضه جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ علی پاشائی افزود: مرغ های جمع آوری شده به دلیل عدم برخورداری از اندازه استاندارد و نیز وجود عوامل بیماری زا و خطرساز برای سلامت انسان با نظارت شبکه دامپزشکی و دستگاه قضائی معدوم شد.


وی ادامه داد: جمع آوری و معدوم سازی انواع فرآورده های دامی از جمله گوشت دامی و طیور در راستای حفظ سلامت بهداشتی شهروندان توسط کارشناسان و ناظران سیار این شبکه و با همکاری دستگاه قضائی به صورت مستمر انجام می شود.


پاشائی با اشاره به نقش مشارکت و همکاری مردم در جهت ارتقای سلامت جامعه اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده عرضه غیرمجاز و غیربهداشتی فرآورده های خام دامی با شماره تلفن های ۴-۳۷۲۷۴۱۱۳ شبکه دامپزشکی این شهرستان تماس گرفته و تخلفات احتمالی را به اطلاع کارشناسان این سازمان اطلاع دهند.


وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی برای مقابله با آنفلونزای حاد پرندگان گفت: این کلاس های آموزشی با موضوع راه های پیشگیری از شیوع این بیماری در مجتمع ها و تولیدی های پرورش مرغ و طیور با همکاری جهاد کشاورزی برای اعضای تعاونی و اتحادیه های مرغداران تخم گذار و گوشتی این شهرستان در حال برگزاری است.


شهرستان مراغه با ۹۱۲ هزار واحد دامی از قطب های تولید محصولات دامی در آذربایجان شرقی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیربهداشتی در مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..