تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک ۸ ساله آملی به بیماران نیازمند جان تازه می‌دهد

ساعت: 10:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005868

دختر ۸ ساله آملی که بر اثر سقوط تلویزیون دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده برای انتقال عضو به تهران منتقل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سقوط تلویزیون باعث آسیب جدی از ناحیه سر دختر هشت ساله آملی شد و تلاش کادر پزشکان برای نجات جان این کودک کارساز نشد.


مرحوم حسنا بذرافشان دختر آملی بود که به دلیل عارضه مرگ مغزی طی روزهای آینده به بیماران نیازمند جان تازه می‌دهد و با رضایت خانواده آماده اهدای عضو می‌شود.

این کودک آملی صبح امروز برای انجام عملیات اهدای عضو به بیماران نیازمند عازم تهران شد.

ماجرا از این قرار بود که تلویزیون قدیمی بر روی کمد لباس کودک در منزل‌شان قرار داشته و زمانی که حسنا کشوی کمد لباس‌ها را باز می‌کند تلویزیون از جای خود حرکت کرده و بر روی سر کودک سقوط کرد.

رئیس نظام پرستاری شهرستان آمل با تأیید این خبر در گفت‌وگویی، گفت: مرحوم حسنا بذر افشان هشت سال سن داشت که روز دوشنبه هفته جاری با توجه به سقوط تلویزیون بر روی سر دچار عارضه مرگ مغزی شد.

اکبر مظلوم افزود: تلاش پزشکان برای نجات جان این کودک نتیجه‌ای نداد و با رضایت خانواده پیکر بی‌جان حسنا برای اهدای عضو به بیماران عازم تهران شد.

رئیس نظام پرستاری شهرستان آمل با اعلام اعزام کادر درمان مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس برای نجات جان دختر هشت ساله آملی رأس ساعت 14 و 10 دقیقه روز 21 دی، خاطرنشان کرد: این بیمار دچار رینوراژی و اتوراژی گوش راست شده و در مرکز اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی و CPR بر روی وی انجام شد.

این مسؤول با اشاره به بروز عارضه میدریاز، افت فشار و اتصال به دوپامین، خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری این کودک تا عدد چهار رسید ولی به یک‌باره دوباره به عدد سه بازگشته و دچار میدریاز شد.

مظلوم با اعلام اینکه وخامت حال کودک آملی روز گذشته اعلام شده بود، گفت: خانواده کودک پس از با خبر شدن از مرگ مغری فرزند‌شان به اهدای عضو رضایت دادند و ساعت سه صبح جمعه بیمار مرگ مغزی برای اهدا به تهران منتقل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک ۸ ساله آملی به بیماران نیازمند جان تازه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..