تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابتهای لیگ قهرمانی باشگاه های کیش با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد

رئیس هیات فوتبال کیش عصر جمعه در حاشیه برگزاری مراسم پایانی رقابت های لیگ قهرمانی باشگاه های کیش که در زمین شماره یک مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: لیگ فوتبال کیش از آبان ماه سال جاری با شش تیم در30 بازی شرکت کرد و امروز با انتخاب تیم های برتر به کار خود پایان داد.
محمود پازوکی اظهار کرد :در فینال رقابت های لیگ قهرمانی باشگاه های کیش تیم سپیدان با 25 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت ، تیم ملوان با 18 امتیاز نایب قهرمان شد و لینینگ پرشین نیز در جایگاه سوم ایستاد.
وی گل های زده شد در این بازی ها را 105 گل عنوان کرد و گفت: در این بازی ها تیم ها تعداد 108 کارت زرد و 11 کارت قرمز دریافت کردند.
پازوکی بهترین بازیکن این رقابت ها را احمد تن زاده از تیم ملوان ، بهترین گلزن را یونس همتی از تیم سپیدان عنوان کرد و گفت :محمد جواد ارام دروازه بان تیم دانشگاه نیز به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شد و تیم بازرگانی مقدسی نیز برترین تیم اخلاق در این دوره از رقابت ها شناخته شد .
وی گفت : داوری این رقابت ها بر عهده حسن یوسفی ،احمد محمودیان،احمد حسن زاده ،محمد محمودیان ،علی سعید آبادی ،یدالله کلوندی،رضا سهمانی،امید خزائی ،رامین سهمانی و مهراب داوری بود که از بین آنها احمد محمودیان به عنوان بهترین داور انتخاب شد.
رئیس هیات فوتبال کیش اظهار کرد : بابک اکبری مربی تیم سپیدان نیز به عنوان بهترین مربی این دوره معرفی شد و عیسی حسن پور بازیکن باشگاه صیادان نیز پس از سالها درخشش در فوتبال از میدان ورزش کناره گیری کرد.
رئیس هیات فوتبال در پایان از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها که هیات فوتبال را یاری کردند قدردانی کرد.
1630*1641/ خبرنگار و انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابتهای لیگ قهرمانی باشگاه های کیش با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..