تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




51 درصد خسارت حوادث طبیعی در استان اردبیل ناشی از سیل است

مسعود امامی یگانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال های اخیر خسارت زیادی در اثر سیل ،خشکسالی و آتش سوزی به بخش کشاورزی و دیگر تاسیسات استان وارد شده و بخش کشاورزی با 47 درصد بیشترین خسارت را از حوادث طبیعی متحمل شده است.
وی اضافه کرد: پارسال حوادث طبیعی شامل سرما زدگی ،سیل، طوفان و تگرگ پنج هزار میلیارد ریال خسارت در بخش های مختلف به استان وارد کرد و امسال هم کشاورزان تاکنون 2هزار 800 میلیارد ریال در اثر حوادث طبیعی خسارت دیدند.
امامی با اشاره به حمایت دولت از خسارت دیدگان استان اردبیل افزود: دولت یک هزار و 100 میلیارد ریال برای جبران خسارت حوادث طبیعی به خسارت دیدگان این استان پرداخت کرده و امسال برای بازسازی تجهیزات زیربنایی 130 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که در صورت ابلاغ آن به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تمامی خسارت ها تا پایان سال 94 پرداخت شده و خسارت های امسال هم در حال پیگیری است و تلاش می شود تا پایان سال این خسارت ها پرداخت شود.
امامی مقاوم سازی واحدهای مسکونی برای جلوگیری از خسارت حوادث طبیعی را یادآور شد و گفت: دولت تدبیر و امید در مناطق آسیب پذیر تسهیلات ویژه ای را برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی در نظر گرفته است بطوری که در سه سال اخیر 64 هزار واحد مسکونی در استان بازسازی شدند و 35 هزار واحد دیگر هم در سال های آینده بازسازی می شوند.
وی افزود: برای جلوگیری از حوادث طبیعی تدوین طرح جامع خطر پذیری را در برنامه داریم تا از آن طریق با آموزش و اطلاع رسانی جلوی بحران های ناشی از حوادث طبیعی گرفته شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه این استان بر روی گسل زلزله واقع است افزود: 170 زمین لرزه خفیف از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اردبیل ثبت شده است.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «51 درصد خسارت حوادث طبیعی در استان اردبیل ناشی از سیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..