تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیجان کاذب طارمی همچنان بیشتر از قابلیت‌هایش!

هیجان کاذب طارمی همچنان بیشتر از قابلیت‌هایش!

ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی همچنان نتوانسته تمام توانایی‌اش را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی همچنان ستاره اول پرسپولیس است  او در بازی با سایپا هم گل زد اما هنوز فاصله ای بسیار دارد با آنچه در وجودش نهفته است. همچنان انرژی مهدی که گل سه امتیازی پرسپولیس در بازی با نفت سایپا را زد، در جهت اتفاقات منفی، بیشتر از توانی است که می تواند او را به باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا برساند. در روزهایی که هم بازی های او در تیم ملی، یک به یک پیشرفت می کنند، دنیای مهدی در کری با مهدی لک، حرص خوردن و انتقاد از داور یا وقت گذراندن در اینستاگرامش طی می شود. او در بازی با سایپا هم فرصت های زیادی از دست داد که از دست دادن شان توسط یک فوروارد شش دانگ عجیب به نظر می رسد.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیجان کاذب طارمی همچنان بیشتر از قابلیت‌هایش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..