تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای استعفای آخوندی پس از حادثه قطار سمنان/ روایت وزیر راه از ثروت افسانه‌ای خود+فیلم

استاد

| Iran, Islamic Republic of |

۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

0

0

پاسخ

من اگر وزير شوم ...
متاسفانه در ايران در كابينه ايي كه «سهامي» خوانده مي شود وزراء براساس شايستگي و برنامه هايشان انتخاب نمي شوند بلكه هر وزير سهم يك جريان خاص است.
ما در اين سلسه گفنارها قصد داريم برنامه هاي غلط برخي وزراء كه خيلي از ايرانيان را خانه خراب كرده است و ويرانگر ترين تصميمات تاريخ ايران را گرفته اندو را و راهكار اصلاح آن را معرفي كنيم.اين راهكارها هم ساده و هم در جهت تحكيم پايه هاي دولت در ميان مردم است.و مسلما" كه ادامه روند فعلي هم به مردم و هم به دولت زيان خواهد زد . اما كساني سود مي كنند كه بين مردم و دولت قرار گرفته اند و در برخي موارد به غارت اموال عمومي مشغول هستند.
در اين گفتار برنامه هاي خود را در غالب وزير مسكن ارائه خواهيم كرد.
در حالي كه هزينه ساخت مسكن در تهران بطور متوسط بين 500 تا 700 هزار تومان است(البته در شهرستانها اين قيمت بسيار پايين تر است) ميانگين قيمت متري 4 ميليون تومان و بالاتر بفروش مي رسد. در اين حالت ركود مرگبار نفس هاي اين صنعت مهم را با بيش از 1200 شغل مرتبط به شماره انداخته است و نارضايتي در اين بخش به اندازه تعداد ساكنان ايران است كه در اقل درخواستهاي خود مايلند يك سرپناه كه حق طبيعي آنهاست داشته باشند. بي خانمانهاي تشنه مسكن و سازندگان در آستانه ورشكستگي هر دو نيازمند مبادله هستند. اما با اين قيمتها در بسياري از موارد غير ممكن است. چراكه گاهي براي خريد يك واحد مسكوني بيش از 1000 سال زمان نياز است كه فرض محال تلقي مي گردد. باور نمي كنيد حساب كنيد؛
50 درصد جمعيت ايران را با بيش از 40 ميليون نفر، جامعه كارگري را تشكيل داده است. آنها هم اكنون ماهيانه 20000 تومان حق مسكن مي گيرند برابر قانون كار جمهوري اسلامي. اگر بخواهند قصد خريد يك واحد آپارتمان مسكوني را با حدود 70 متر زير بنا را داشته باشند با متوسط قيمت 4 ميليون در تهران مي بايست 14000 ماه و 1166 سال صبر كنند!
حال اگر به بهاي تمام شده متري 500 تا 700 هزار توماني فعلي برگرديم با سود 18 درصدي و صرف ريسك حتي 20 درصدي مي شود سود 38 درصدي و بهاي تمام شده مي شود متري 690 هزار تا 966 هزار تومان .و خيلي ها توان خريد دارند. و اين سود براي سازندگان حتي خارجي هم بسيار مناسب است.
اما در ايران متاسفانه بازار مسكن بازار نهايت آشفتگي است و دولت خود را مقيد به حفظ منافع احتكار كنندگان و سازندگان مي داند ونه مردم..
من اگر وزير شود مبناي محاسبه همين خواهد بود.

سامان

| Iran, Islamic Republic of |

۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

0

0

پاسخ

بعضی ها در حد سنگ سمباده رو دارن

مهدی عابدیان زیدی

| Iran, Islamic Republic of |

۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

0

0

پاسخ

آقای موترم عباس آخوندی توهم خوبی هستی ودر حوکومت ایران می مانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای استعفای آخوندی پس از حادثه قطار سمنان/ روایت وزیر راه از ثروت افسانه‌ای خود+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..