تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی

کد خبر: ۴۶۰۵۴۸

۲۲۶  بازدید

دوبی با معماری چشمگیر و برجسته اش شناخته شده است اما این ساختمان چیزی است که قبلا ندیده اید. برج ماز رستمانی در سال 2011 تکمیل شده و اولین برج در نوع خودش است.

برترین ها: دوبی با معماری چشمگیر و برجسته اش شناخته شده است اما این ساختمان چیزی است که قبلا ندیده اید. برج ماز رستمانی در سال 2011 تکمیل شده و اولین برج در نوع خودش است. نه تنها اولین برج چند منظوره جهان است بلکه طبق رکوردهای جهانی گینس، بلندترین ماز عمودی جهان است.

این آسمان خراش 56 طبقه 210 متر ارتفاع دارد و کاربری اداری و مسکونی دارد. طراح این مار فوق العاده پیچیده آدریان فیشر است و برای برجسته کردن نتیجه نهایی طراحی، هزاران لامپ LED روی آن نصب شده که شکل ماز را روشن و روی آن تاکید می کند. ربکا سانچز، برنامه نویس نور که روی این پروژه کار کرد، آن را بزرگترین چالشی که تا به حال به عنوان نورپرداز داشته، نامید. هزاران نوار LED در جلو و عقب نما قرار داده شده که هر کدام کاملا منحصربفرد است. شب ها، رقص نور و تغییر رنگ ریتم زیبایی به این معماری فوق العاده می دهد.

بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی  بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی  بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی  بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین ماز عمودی جهان در دوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..