تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپ پاستا و نخود؛ سوپ کم خرج و سریع

کد خبر: ۴۵۹۲۱۰

۲۸۶  بازدید

طرز تهیه سوپ پاستا و نخود خیلی راحت و خوشمزه است و با مواد کم خرجی درست می شود. در ادامه دستور پخت این سوپ خوشمزه را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

وب سایت ایران کوک: طرز تهیه سوپ پاستا و نخود خیلی راحت و خوشمزه است و با مواد کم خرجی درست می شود. در ادامه دستور پخت این سوپ خوشمزه را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:    روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری     ساقه کرفس ریز خرد شده 2 عدد متوسط     هویج ریز خرد شده 1عدد     پیاز ریز خرد شده 1 عدد     عصاره سبزیجات 6 فنجان     نخود پخته 400 گرم     ماکارونی فرمی 200 گرم     نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه     جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری     پنیر پارمزان کمی برای تزیین  سوپ پاستا و نخود

طرز تهیه:

1-قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و روغن را داخل آن بریزید. پس از آنکه روغن کمی داغ شد پیاز، کرفس و هویج خرد شده را داخل قابلمه بریزید. سبزیجات را حدود 8 الی 10 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند.


2-عصاره سبزیجات و نخود پخته را اضافه کنید و اجازه دهید سوپ به مدت 10 دقیقه بپزد. سپس نصف نخودها را خارج کنید و با گوشت کوب یا بلندر له کنید تا به شکل پوره ای نرم دربیاید. پوره نخود را مجددا داخل قابلمه بریزید.

3-پاستا را به سوپ اضافه کنید و حدود 10 الی 15 دقیقه بپزید تا پاستا به اصطلاح آل دنته شود. سوپ پاستا و نخود را به میزان دلخواه با نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. جعفری خرد شده را اضافه کنید و بعد از چند دقیقه قابلمه سوپ را از روی حرارت بردارید. سوپ پاستا و نخود را در ظرف مناسب بکشید و با پنیر پارمزان تزیین و سرو کنید.

نکته:

1-برای راحتی کار می توانید از کنسرو نخود استفاده کنید یا آنکه خودتان از قبل نخود را بپزید. عصاره سبزیجات برای طعم بهتر سوپ است و می توانید آن را از قبل تهیه کنید و در فریزر نگهداری کنید، در غیر اینصورت می توانید از قرص سوپ (عصاره سبزیجات آماده) که در بازار موجود است استفاده کنید.


2-آل دنته، اصطلاحی است که در زبان ایتالیایی برای پختن پاستا، سبزیجات، برنج یا حبوبات به کار میرود. این اصطلاح به این معناست که غذا نباید بیش از اندازه پخته شود و باید هنگام گذاشتن بین دندان ها کمی سفت باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپ پاستا و نخود؛ سوپ کم خرج و سریع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..