تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیتون های سوخاری؛ مخلفات باکلاس کنار غذا

کد خبر: ۴۵۶۶۹۳

۵۴۷  بازدید

زیتون سوخاری ایده ای خلاقانه برای تهیه یک پیش غذای خوشمزه و هیجان انگیز است. در کمتر از نیم ساعت، زیتون ساده را به زیتون سوخاری هایی شکم پر و فوق العاده خوش طعم تبدیل کنید. این زیتون ها برای پذیرایی در مجالس و میهمانی بسیار مناسب هستند.

وب سایت ایران کوک: زیتون سوخاری ایده ای خلاقانه برای تهیه یک پیش غذای خوشمزه و هیجان انگیز است. در کمتر از نیم ساعت، زیتون ساده را به زیتون سوخاری هایی شکم پر و فوق العاده خوش طعم تبدیل کنید. این زیتون ها برای پذیرایی در مجالس و میهمانی بسیار مناسب هستند. مواد لازم:    زیتون بدون هسته 200 گرم     پیاز خرد شده 1 عدد     سیر خرد شده 1 حبه     ژامبون خرد شده (اختیاری) 2 ورق     جعفری تازه و خرد شده 4 قاشق غذاخوری     فلفل به میزان دلخواه     روغن زیتون بکر 2 قاشق غذاخوری     آرد 1/2 فنجان     تخم مرغ هم زده 1 عدد     خرده نان یا پودر سوخاری 1/2 فنجان  زیتون سوخاری

طرز تهیه:

1-پیاز، سیر، ژامبون، جعفری، روغن زیتون و فلفل را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و چند بار بزنید تا تمام مواد با هم ترکیب شوند و بافتی نرم و یکدست پیدا کند.


2-مواد را داخل قیف بریزید و با ماسوره کوچک، اندازه سوراخ زیتون، داخل زیتون ها را با مواد پر کنید. آرد را در یک بشقاب و پودر سوخاری را در بشقابی دیگر بریزید و پخش کنید.

3-در یک ماهیتابه گود مقداری روغن بریزید و ماهیتابه را روی حرارت متوسط قرار دهید. زیتون ها را ابتدا در آرد بغلطانید، بعد در تخم مرغ بزنید و در آخر در پودر سوخاری بغلطانید.

4-وقتی روغن داغ شد زیتون ها را داخل ماهیتابه بریزید و سرخ کنید. زیتون ها را بچرخانید تا همه جای آن طلایی و برشته شود. سپس زیتون های سوخاری را خارج کنید و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی اش خارج شود و بعد نوش جان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیتون های سوخاری؛ مخلفات باکلاس کنار غذا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..