تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد بوکسور المپیکی از دعوت نشدن به تیم ملی

به گزارش افکارنیوز،

احسان روزبهانی ملی پوش بوکس ایران در خصوص شرایط این روزهای خود عنوان کرد: در حال حاضر  به تنهایی و بدون مربی تمرین می‌کنم و به تیم ملی هم دعوت نشدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضرید در انتخابی شرکت کرده و به تیم ملی راه پیدا کنید گفت: خیر باید من را به اردو دعوت کنند. هیچ‌یک از آنهایی که در اردو هستند شرایط من را ندارند و و در دو دوره المپیک حضور نداشتند. این را بگویم که تازه اگر به اردو دعوت شوم هم شرایط خاصی دارم.

روزبهانی ادامه داد: مثلا اینکه حقوقم پرداخت شود. محل اسکانم تامین شود و مواردی این چنینی که در غیر این صورت در اردو حضور پیدا نخواهم کرد.

ملی پوش بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با این لج و لجبازی ها از روزهای اوج قهرمانی خود دور و دورتر می شوی گفت: با این لج و لجبازی مدال المپیک را از من گرفتند و دعوت نشدن به اردوی تیم ملی که چیزی نیست. عده ای با نان بریدن از دیگران زندگی می کنند و کارشان همین است بگذارید به کارشان ادامه دهند برای من مهم نیست.

وی در خصوص مربی جدید تیم ملی بوکس گفت: یکبار او را دیده ام. شناختی از او ندارم اما امیدوارم موفق باشد. حواشی مربیان ایرانی هم هیچوقت تمامی ندارد و چه مربی خارجی بیاید یا نیاید این حواشی ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد بوکسور المپیکی از دعوت نشدن به تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..