تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه هنرمندان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، زهرا ساعی شامگاه جمعه در آیین افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن کوشش‌های هنرمندان است، اظهار داشت: آذربایجان در عرصه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر و موسیقی جزو استان‌های پیشگام بوده و در دهه فجر نیز می‌توانند هنرهای خود را به عرصه نمایش بگذارند.

وی افزود: متاسفانه عرصه فرهنگ و هنر با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است که در این راستا اکثریت نمایندگان مجلس برای بهبود این وضعیت و رفع موانع موجود بر سر راه فرهنگ تلاش می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در ادامه با بیان اینکه در بخش 17 برنامه ششم توسعه، در خصوص توسعه فرهنگ و هنر تأکیده شده است، ادامه داد: نمایندگان مجلس در تلاش‌اند تا در بودجه سال 96 تعامل سازنده ای با هنرمندان برقرار کنند تا فرهنگ و هنر کشور رشد و تعالی یابد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به حضور نسل جوان در مجلس، تاکنون اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته و امیدواریم که هنر اصیل ایرانی اسلامی احیا شود.

ساعی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات رفاهی هنرمندان تصریح کرد: بیمه هنرمندان از سوی مجلس درحال پیگیری است که امیدواریم با این اقدام رضایتمندی هنرمندان را جلب کرده و از آنان حمایت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه هنرمندان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..