تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی در تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بابک نهرین شامگاه جمعه در آیین افتتاح دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این جشنواره در 7 استان مختلف کشور در حال اجراست، اظهار داشت: جشنواره استانی آذربایجان شرقی تنها جشنواره ای است که با حضور یک گروه خارجی از جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره اجراهای موفق مختلفی که پیش از این در جشنواره‌های بین المللی اجرا شده بود، اجرا می‌شود که در نوع خود شاهد جشنواره منحصر بفردی خواهیم بود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بر لزوم تعامل تئاتر استان با تئاتر کشور تاکید کرد و گفت: باید از تجربیات سایر استان‌ها در راستای رشد و تعالی تئاتر استان استفاده کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره در ادامه با بیان اینکه مدیرکل ارشاد استان در برگزاری جشنواره تئاتر فجر استانی به انجمن هنرهای نمایشی اعتماد کرده است، ادامه داد: هنرمندان تبریزی این اعتماد را به فال نیک گرفته و از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز تقدیر می‌کنند.

وی همچنین در ادامه به آمار تماشای نمایش های تئاتر در تبریز اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 30 هزار نفر نمایش‌های تئاتر شهر تبریز را در طول سال جاری تماشا کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی در تبریز آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..